eskhyo Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei! Jeg skal lage en fremstilling og fremføring med temaet kjønnsroller. I den anledning er jeg på jakt etter en film som har en scene med en mann som bærer ei dame over litt lengre tid. Skal ha en slik scene kjørendes i bakgrunnen av rulleteksten. Håper dere kan hjelpe meg! //eskhyo Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hm. Kan ikke si jeg kommer på noen i farta. Burde jo ikke være veldig vanskelig å finne, det er jo en godt brukt klisje. Hva med denne? Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Problemet er bare at det er rulletekst over den scenen, så det er ikke så lett å ha sin egen rulletekst der. Forutenom det, er scenen perfekt. :-) Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Skjønner. Hva med den Friends episoden der Ross leier den uniformen og bærer Rachel ut av kafeen? Eller hva med Superman? Eller må det være en mann som går kanskje? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 hva med tatt av vinden, der Gable bærer Leigh opp trappa? Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Våre venner i Finland har en konkurranse om konebæring, slikt blir det YouTube-snadder av: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå