Uxzuigal Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Best Intro til best spill?(PC Only) Jeg vil stemme for Ultima Online(Første versjon) sin Intro, genialt spør du meg! En god annen plass er Ultima Online: Secound Age.. (Utvidelsepakken) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Full Throttle, uten tvil.... Diablo II har også en eksellent intro. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Tja, må vel blir Diablo2 ja.. Lenke til kommentar
eught Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg synes Fallout 2 har den beste introen. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 La oss begrunne litt HVORFOR den er best nå Jeg syntes UO(Ultima Online) introen er best fordi.. Den forteller om hvordan jorden er, og hvordan den blir ødelagt og forklarer hvilken verden du er i, den har veldig bra visuale effekter til og være 5 år gammel og har en genial forteller stemme og riktig stevning i spillet, ganske enkelt legendarisk,verd og kjøpe spillet bare for og se introen til spillet.. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Eller hva med I-War 2? Fantastisk intro på 10 minutter eller noe sånt. Syns faktisk den til System shock 2 var bra og. Stemningsfull. jaja, det var nå min beskjedne mening Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Den første dribra introen var til Magic Carpet, helt sykt å se en 3d-film. Den andre som imponerete meg var til Syndicate Wars, god stemning. Så kom diablo 1, som jeg bare måtte se om og om igjen. Etter det kom starcraft og starcraft:broodwars med sine nydelige filmer. Diablo hadde heeeftig intro, og warcraft III-filmene ruler hardt de også. De kommer jo tilogmed på dvd. Age of mythology introen er pen og bra laget, men jeg syntes innholdsmessig er så dårlig at jeg ikke gir den full pott Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Need for Speed serien har hatt noen fete introer da.. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 synest at quake3 var ganske rå Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg må innrømme jeg har sett Ultima Online-introen en god del ganger ja, men best er den absolutt ikke. Battlefield 1942 er en verdig kandidat, men om den er best er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Likte return to castle wolfenstein sin intro. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Dungeon Keeper Medieval Humour! =) Likte også Warcraft III og Baldur Gate's introer... Athelas Lenke til kommentar
flikk Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Introen til Imperium Galactica var konge. Skikkelig Space-mood. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Enig med at Need for Speed har kule introer. Men jeg stemmer på Warcraft-spillene også. Nydelig grafikk. Men så har vi også Command & Conquer: Red Alert! Musikken, spenningen og unitsene i den introen er konge. (snakker om den marsj-musikken) Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Fallout, da jeg så den introen skjønte jeg at jeg hadde snuble over et veldig "anerledes" spill. Ellers så syntes jeg også introen på Starcraft-Broodwar var ganske kul; sinnsvakt stilig å se skyttergravene til marines bli angripi av zerg. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Warcraft 3 filmene var utrolig stemningsfulle! Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Red Alert 2 sin intro var jo ganske bra da. Likte musikken iallefall :smile: Lenke til kommentar
oleunder Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg må innrømme at jeg liker introer,som er film (ikke animert). Derfor sier jeg at Delta Force 2 og Need for Speed 2 introene er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå