Azzido Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Var på fjellet i helga og måtte ta med kamera opp i bakkene... endte da opp med dette her. På vei hjem kjørte vi innom Kongsberg og ta tok jeg de 2 her Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Likte ikke bakkebildene så veldig, det at du så at det var mannskapt skibakke der tok livet av mystikken/naturen. Likte veldig godt bildet med snowboardet da. Der var ikke bakken i veien virker det som og brettet var bra plassert. Kunne sikkert blitt redigert til noe enda bedre dog. Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Likte best det første bildet av brua. Det er spesielt fargekombinasjonene som fenger. Blir kanskje litt venstretungt. Jeg skal studere i Kongsberg neste år. Er det en bra plass med tanke på landskapsfotografering? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Tror faktisk bildet med snowboardet hadde vert bedre om det ikke var noe snowboard der Du har tilogmed kjørt på steinen :O Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Ville tro det er endel å ta bilder av i kongsberg uten å være for sikker siden jeg ikke bor der. Superdan, ser igrunn det i ettertid selv. men var det jeg hang meg opp i når jeg tok bilder at jeg ville ha det med... ellers så rant jeg borti steinen gitt Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Tror faktisk bildet med snowboardet hadde vert bedre om det ikke var noe snowboard der Du har tilogmed kjørt på steinen :O Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg skal studere i Kongsberg neste år. Er det en bra plass med tanke på landskapsfotografering? 8246246[/snapback] Ja. abselutt. Bor her selv og om du er villig til å klatre og å gå i skogen litt så tviler jeg ikke på at du finner mange fine motiver her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå