jlw Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Såg ett gäng fasaner när jag var ute och åkte, och som tur var hade jag med mig kameran. Inget ovanligt att se fasaner, men normalt springer de i väg när jag kommer. Nu satt jag i bilen spelade musikk med neddragen ruta , och fasanen tycktes inte störas alls. Tvärt om! Använde såklart en Nikon D200 och 70-200mm 2.8 VR. Hade bilen som "stativ". Såklart har jag använt mej av Lightroom. Övertyckad om skärpningen blir bättre med "smarsharpent". ;-) Skärmen som bilden editerades på är inte kalibrerad. Gillar speciellt ljuset på den. Medveten om att fötterna är inte med, men detta är inget helfigurs porträtt. :-) Det hade den fått betala extra för! Såg denna ute vid Skaftet, i Västerviks kommun. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ikke verst. Jeg ville likt å se hele halefjæren da. Og den skyggen i bakgrunnen på venstre side av bildet forstyrrer litt. Hvis den hadde vært jevn så hadde jeg likt det bedre. Men jeg liker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå