stian90_2 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei. Har instalert ubuntu 6.10 på en server pc.. Og tenkte nå den skulle få hive seg på sin første nedlastning. Da har jeg lastet ned standalone fila for utorrent.. Og fulgt guiden på ubuntuguide.exe og den starter som bare juling, går gjør den tydeligvis også. MEN, det er et men, om jeg åpner feks firefox litt, og bestemmer meg for og skjekke utorrent hvordan det går der, så NEKTER vinduet og åpne seg. det bare vil rett og slett IKKE opp. Står i terminalen "fixme:shell:BrsFolder_OnCreate flags 50 not implemented" Så, hva betyr det ? Og hva må til for og fikse problemet ? burde jeg kanskje skifte torrent klient ? men jeg trodde jo at utorrent netopp var blitt så fin i linux om jeg ikke leste feil en plass ? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Personlig bruker jeg stort sett bare wine og windows-programmer hvis det ikke finnes noen annen løsning. Du kan jo evt. teste native torrent klienter for linux, som rtorrent (console), ktorrent, qtorrent, bittorrent/bittornado (evt sammen med torrentflux), azureus (java). Jeg tror utorrent har visse problemer med wine, f.eks. hvis du minimerer vinduet så får du det ikke opp igjen. Men hvis du isteden minimerer til systray (f.eks. ved å dobbelklikke på systray-ikonet) så funker det. Merkelige greier... Endret 25. mars 2007 av Langbein Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Jepp, stemmer det. Om jeg minimerer det så er jeg virkelig eid. Skal prøve og innstalere azureus nå og håpe på litt mer flax... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå