toazty Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 jeg lurer på å kjøpe meg en home premium oem versjon men vet ikke om jeg kan kjøre vista smertefritt? min pc : intel pentium 4 3ghz 2gb pc5400 minne geforce 6800gt 256ddr3 100gb harddisk husker ikke vilket HK jeg har... men har det noe betydning for om jeg kan kjøre eller ikke kjøre Vista ? Lenke til kommentar
nets Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 jeg lurer på å kjøpe meg en home premium oem versjonmen vet ikke om jeg kan kjøre vista smertefritt? min pc : intel pentium 4 3ghz 2gb pc5400 minne geforce 6800gt 256ddr3 100gb harddisk husker ikke vilket HK jeg har... men har det noe betydning for om jeg kan kjøre eller ikke kjøre Vista ? 8237724[/snapback] Jepp, ser tilogmed ut som du kan kjøre AERO, som er det som gjør vista så lekkert. Du kommer ikke til å ha noen monsterytelse, men kjøre et par aplikasjoner burde gå greit. Men hvis du er en gamer vill jeg fraråde vista med den hardwaren du har nå. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg har følgende kombinasjon (P4 3GHz, 1GB Ram, WD Raptor 74GB og Geforce 6600GT) og jeg har lagt dual boot XP Pro/Vista Ultimate Monster ytelse kan diskuteres.. Men funker greit til det meste. Hadde først en Vista Experience Index på 4.1 , men denne ble redusert til 3.9 ved reinnstall. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 ok, men tror ikkje det komme t å bli spilt så mye på pc'en, kanskje litt cs, men brukes bare til surfing og nedlasting... så då får eg bare bestilla Vista hvis dokker meine det kommer t å fungere... takk for svarene ppl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå