Zeph Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 For min del finn eg alle tre på Californication, beste albumet av RHCP. Californication, Scar Tissue og Otherside. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Rise Against. De har BARE brae sanger. 8301152[/snapback] Hvis punk går under alt. rock så kan Rise Against nevnes, men det er et punkband. Med Alt-rock tenker jeg automatisk på Fall Out Boy, Death Cab for Cutie, New Found Glory og andre depressive band. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Trønder-Rock! DDE! Edit: Rompa mi! Endret 8. april 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Trenger å velge ut RHCP sager... hvilke tre synes dere er best? 8298853[/snapback] Otherside er den første jeg kommer på. Liker også Easily, Under the bridge og Snow. Er ikke sikkert disse passer ditt formål, men gode sanger er det vertfall. 8333296[/snapback] Ja, liker snow veldig godt i alle fall, men synes selv tell me baby er best Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Rise Against. De har BARE brae sanger. 8301152[/snapback] Hvis punk går under alt. rock så kan Rise Against nevnes, men det er et punkband. Med Alt-rock tenker jeg automatisk på Fall Out Boy, Death Cab for Cutie, New Found Glory og andre depressive band. 8333564[/snapback] Alternativ rock er en stor "sjanger" når en tenker på alle bandene som regnes som det. Tror sjangeren kom bare for å "kategorisere" alt materialet som ikke sto i stil med den mer tradisjonelle rocken (beatles, the who, rolling stones osv). Bandene du nevner (FOB, NFG) synes jeg bare er en suppe av pop-punk/rock der vokalen og gitaren smaker tørr kjeks tvers igjennom. Hver har sin smak og uansett så regnes de vel stort sett som alternativ rock. Endret 8. april 2007 av kjaks Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Chris Daughtry har bra sanger da Endret 8. april 2007 av Lilja4ever Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hellstrings er er festlig band. Det er Kansje ikke et Rolig Rocke Band. De spiller på sine festlige Ukulèler og synger Cover låter av Nirvana, Black Sabbath osv. Måtte bare Nevne det... JonasPonas:D Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Rise Against. De har BARE brae sanger. 8301152[/snapback] Hvis punk går under alt. rock så kan Rise Against nevnes, men det er et punkband. Med Alt-rock tenker jeg automatisk på Fall Out Boy, Death Cab for Cutie, New Found Glory og andre depressive band. 8333564[/snapback] Hmm. Har du noen gang hørt Rise Against? I så fall vet du at de ikke er bare punk. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hellstrings er er festlig band.Det er Kansje ikke et Rolig Rocke Band. De spiller på sine festlige Ukulèler og synger Cover låter av Nirvana, Black Sabbath osv. Måtte bare Nevne det... JonasPonas:D 8343654[/snapback] Tenkte det hadde vært kult å høre nirvana på ukulele og søkte etter de på youtube: Virker som er tullete men seriøst bra band med arti miming til sangene ol. Hadde vært kult å høre noe mer. Måtte dra på smilebåndet i det han sier "yes" i stedet for "yeah" i nirvanacoveret, samt under den liksom gay mimingen på slutten. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 The Fray - How To Save a Life ALLE BURDE HØRT DENNE SANGEN!! Nydeligste som finnes! Lenke til kommentar
Jonny Bruvik Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Tenkte jeg kunne tipse om noen som jeg tror ikke er så veldig kjent band i Norge, men ett band som jeg hvertfall har blitt helt hektet på: Breaking Benjamin. Anbefaller å begynne å høre disse sangene: - Evil Angel - So Cold - Diary of Jane (vanlig og akustisk versjon) - Blow Me Away Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Breaking Benjamin støttes.. Og så kan jeg legge til favorittbandet mitt Foo Fighters Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ribozyme kan jo nevnes. Norske og greier. Lenke til kommentar
Zota Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Fått litt dilla på "Shut me up" sangen jeg da ^^ Anberlin og American Hi Fi kan jo nevnes :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Trønder-Rock! DDE! Edit: Rompa mi! 8333604[/snapback] DDE er fryktelig alternativt! :!: Lenke til kommentar
Shittu Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Her er litt av hva jeg hører på for øyeblikket: Hinder, 30 Seconds To Mars, Breaking Benjamin, Buckcherry, Fall Out Boy, Lost Prophets, Taking Back Sunday, Army of Anyone, Seether, Godsmack, Three Days Grace, Incubus, Rise Against, m.m. Kom med flere tips, jeg trenger flere alternativer Endret 4. mai 2007 av Shittu Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Du kan jo "smake" litt på Arctic Monkeys. Helt ok Indierock med litt rolige og litt raske partier Endret 4. mai 2007 av chryzsh Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Her er litt av hva jeg hører på for øyeblikket: Hinder, 30 Seconds To Mars, Breaking Benjamin, Buckcherry, Fall Out Boy, Lost Prophets, Taking Back Sunday, Army of Anyone, Seether, Godsmack, Three Days Grace, Incubus, Rise Against, m.m. Kom med flere tips, jeg trenger flere alternativer 8537801[/snapback] Hører også på fall out boys, hinder, Tree Days Grace osv Noen andre bra band er: Anberlin ( The feel Good drag) , Good Charlotte ( Dance Floor Anthem), The Fray (How to save a life, Over my head), Train, Tonic, Nickelback osv.. Noen sanger du kan anbefale da? Lenke til kommentar
agurkmix Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 The Fray - How To Save a Life ALLE BURDE HØRT DENNE SANGEN!! Nydeligste som finnes! 8394243[/snapback] joda, fin sang dette... Har også fått sansen for My Chemical Romance.. flere av sangene jeg ikke likte første gang jeg hørte de men er mange bra på albumet "The Black Parade" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå