Snorre Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 En mørk stille kveldsnatt senker seg over forumet. Vinden blåser svakt, og bærer med seg lukten av nylig spilt blod. Hvor kommer denne lukten fra og hvorfor? En enslig skikkelse rir over sletten. Man kan knapt skille omrisset av ham i tåken, der han rir rolig av sted. Lyden av hovene er øredøvende. Hvem er han og hvor kommer han fra? Med et brytes stillheten og lyden av titallige soldaters klinkende jernstøvler treffer den enslige skikkelsens ører. Det er ikke ham de er ute etter, men hverandre. Et slag er i ferd med å bryte ut. Vår mystiske skikkelse har overhørt de kommende soldatene og blir fort klar over at han befinner seg midt mellom dem. Tåken begynner raskt å løse seg opp og med ett ser vi hvem han er. Det er Orresnei, en av diskusjon.nos stolte moderatorer. Han får med ett øye på de to hærene bestående av fanatikere fra Sony-leiren ledet av Avean, og Microsoft-leiren ledet av Avanore. Bannerene flagrer rolig i vinden og vitner om at en blodig krig er i vente. Med ett gjaller hornene over sletten så stråene bøyer seg. Orresnei setter i full galopp, han har ingen tid å miste. Vi befinner oss i OT-Baren, en samlingsplass for forumets pakk og kriminelle brukere. Det er ikke bare kriminelle brukere som finner seg til rette her. Baren er også kjent for å være moderatoren, b-reals stambar. Med ett entrer Dotten, forumets stolthet og fremste moderator, baren. Røyken ligger tett og stedet lukter av gammelt øl. Ikke uventet finner han en full b-real, hengende over barddisken, med en halvliter i hånden. Dotten går rolig bort til ham og setter seg ned på krakken ved siden av. ”Hvordan går det med deg?”, spør han. B-real er ikke i humør til å svare, og hiver i stedet i seg resten av ølen. Dotten forstår raskt at han ikke kan være til stor hjelp og forlater b-real med et klapp på skulderen. ”Hvem faen tror han at han er”, tenker b-real stille for seg selv, mens han med en uelegant gest signaliserer at han vil ha en halvliter til. Plutselig bryter det ut et blodig slagsmål i baren. SteffyPants har dratt til Bundy så hardt at begge fortennene har falt ut. Men Bundy har ikke tenkt til å gi opp. Han reiser seg fort opp fra det steinharde gulvet, spytter ut fortennene og tørker vekk blodet fra kjeften. De to har vekt stor oppsikt og alle i baren står nå og ser på slagsmålet. Med et velplassert høyreslag treffer han SteffyPants i nesen så hardt at den brekker med et høyt knekk. Blodet strømmer gjennom neseborene, og SteffyPants kjenner den bitre smaken av blod i munnen. Han er til de grader forbannet på Bundy og slår inn slag etter slag. Bundy var lammet og kunne ikke gjøre noe annet enn å ta imot slagene til SteffyPants. Dotten, som nå har blitt klar over slosskampen kommer løpende og drar sverdet med en skingrende lyd ut av sverdhjaltet. Han setter sverdspissen fort opp mot halsen på SteffyPants. SteffyPants blir med ett oppmerksom på sverdet og forstår at han har tapt. Hvordan skal det gå med Orresnei? Vil han bli fanget mellom de gale fanatikerne og bli drept, eller vil han overleve? Vil b-real finne veien hjem fra baren, og hvordan skal det gå med Dotten, SteffyPants og Bundy? Alt dette vil dere få svar på i de neste kapitlene av Orresneis håpløse middelalderhistorie, inspirert av hendelser og karakterer fra forumet. Om ditt nick er blitt nevnt i denne historien, men du ikke ønsker å være med, gi beskjed! Snorre Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Skjer med å etterligne Dotten? Har ikke lest den, men har den nå i mine innlegg for senere lesing. Og første post (eller andre) i denne tråden om den blir populær Redigert: Har ikke lest den fordi jeg skal legge meg nå, no offense Skal lese den Æh, leste den nå. Likte spesielt godt starten. Var noe mystisk over den, så for meg omgivelsene du beskrev. Litt lite karakteroppbygging på andre enn deg selv, men denne historien har stort potensiale. Vil også ha litt lengere kapittel. Ser fram til neste del Endret 25. mars 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 En god, om enn litt kort, begynnelse. Stå på, Orresnei! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Fordi det er poulært å herme etter Dotten Neida, jeg vil ikke kalle det herming, for meg er det å skrive slike historier som dette, det samme som å skrive om Henrik Ibsen. Det er skrevet hundrevis av faktatekster om Ibsen på de norske skoler, på samme måte kan det for min del bli skrevet mange forumhistorier. Ingen har kopirettighetene på dem, og Dotten har selv i en tråd sagt at det er helt greit for han at det blir laget flere "forumhistorier". Dotten vil uantsett trone øverst og være den som inspirerte folket. Dessverre fenger ikke Snorre sin tekst meg, 1. og 2. avsnitt er gode, men utover det er det ikke mye driv i historien. Det er et eller annet med det hele som blir litt feil. Det er vrient for meg å svare på hva som fenger meg, for heller ikke det jeg skriver selv fenger Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 b-real får hjelp av meg å finne veien hjem Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Morsom lesning. Jeg ser fram til fortsettelsen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hmm. Litt vel kort ja, men absolutt en god start. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Litt kort, så keep it coming. ^^ Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Veldig morsomt å lese! Godt skrevet! Vil også være med.. Jeg kan jo være "nykommeren".. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Skriv mer om spill-delen, vær så snill. Flott skrevet, genialt å lese gjennom. Stå på! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hva skjer med at alle skriver om Fredrik, Steffypants, Orresnei, Jarmo, Bundy, Dotten og Jack Bauer for tiden? Anyway, herlig lesning! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Med et brytes stillheten 8237709[/snapback] og med ett ser vi hvem han er Han får med ett øye på de to hærene Med ett gjaller hornene over sletten Med ett entrer Dotten, SteffyPants blir med ett oppmerksom En gjenganger i denne og de andre forumhistoriene. Kanskje noe å kutte ned på neste gang. Ellers en finfin historie, godt å se at jeg vinner et slagsmål for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Hahahaha. Ser verre ut når du plukker det fra hverandre på den måten. Og selvfølgelig vinner du i et slagsmål du som er så barsk! Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hehe, blir dette en kosehistorie til påske? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Enda en ja. *legge i innlegg* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Hehe, blir dette en kosehistorie til påske? 8250618[/snapback] Du kan forvente deg flere oppdateringer og lengre kapitler til påske. Om noen sender meg en sekspakning med øl ville det hjelpe på humoren og fantasien. Dog tror jeg at jeg skriver bedre under edrulige tilstander. Send heller sekspakningen til Dotten du. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hahahaha. Ser verre ut når du plukker det fra hverandre på den måten. Og selvfølgelig vinner du i et slagsmål du som er så barsk! 8250614[/snapback] Prøv samme triks i Dotten sine historier, det er et versatilt uttrykk. ^^ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det er en universal regel at PRS fanatikeren og Fredrik alltid bare er der helt plutselig. Det er min "Writers trademark" at folk med ett møter opp. Noe som også var et poeng i et av kapitlene, men nå har Steffy ødelagt det poenget. Jo takk skal du ha Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) No prob, D-dog. Jeg er alltid her for å banke Bundy, ligge med forumjentene og ødelegge for forumstyret. ^^ Endret 27. mars 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå