Goebbels Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Heisann. har søkt litt i forumet men fant ikke noe om dette. Når jeg har f.eks. endret enkelte system instillinger, installert nye programmer og slikt. og det blir pent bedt om at jeg må starte masinen på nytt! holder det da og Hibernate, eller må jeg ta en god gammeldags reboot?? Bruker Win2000 pr SP3! Lenke til kommentar
Star Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Du må ta ein god gammeldags reboot. Hibernate er bare for og avslutte og starte der du slapp, komme sje så langt me det:) Du e jo same plassen då reboot e det så ska te, og det burde du ha tid te og spandera på.. tar sje så lange ti Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Takk. det var det jeg tenkte meg dessverre :sad: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hibernate = Standby Eneste forskjell er at den lagrer minnet i en fil på harddisken, slik at det er der selv om du kobler av strømmen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 han restarter jo da :-) ...bare han stopper halveis :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå