Gå til innhold

Logging av aktiviteter i Windows XP

Anbefalte innlegg

Hei .

Jeg hørte akkurat at det skulle finnes en eller flere filer i Windows som registrerer hva man foretar seg. Det skulle angivelig være alt fra hvirken sang man hørte på sist til hvem doc man åpnet . Følgene fil(er) skulle innehålde tid og dato på disse filaktivitetene.

Er det noen som har hørt om noe sånnt ? Og i såfall hvor er disse lokalisert ?

På forhånd takk

Hilsen Stefan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei .

Jeg hørte akkurat at det skulle finnes en eller flere filer i Windows som registrerer hva man foretar seg. Det skulle angivelig være alt fra hvirken sang man hørte på sist til hvem doc man åpnet . Følgene fil(er) skulle innehålde tid og dato på disse filaktivitetene.

Er det noen som har hørt om noe sånnt ? Og i såfall hvor er disse lokalisert ?

På forhånd takk

Hilsen Stefan

8237645[/snapback]

Det du mener er nok "sisst åpnede dokumenter" (på norsk). Det du kan gjøre er å google deg fram til et privacy program som sletter disse filene automatisk.

Jeg har intet behov for et slikt program så har desverre ikke noen erfaringer med å bruke et heller, men lykke til :)

Lenke til kommentar

Vist det er "Siste åpnede dokumenter" du tenker på finner du den ved og høyre klikke på linjen hvor Start er.

Velge "Egenskaper" - Fanen "Start-meny" - "Start-meny" - "Tilpass" - Fanen "Avansert" - merk av for "List opp mine siste åpnede dokumenter".

Endret av Jack_The_Bull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...