DeStefanO Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei . Jeg hørte akkurat at det skulle finnes en eller flere filer i Windows som registrerer hva man foretar seg. Det skulle angivelig være alt fra hvirken sang man hørte på sist til hvem doc man åpnet . Følgene fil(er) skulle innehålde tid og dato på disse filaktivitetene. Er det noen som har hørt om noe sånnt ? Og i såfall hvor er disse lokalisert ? På forhånd takk Hilsen Stefan Lenke til kommentar
nets Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei .Jeg hørte akkurat at det skulle finnes en eller flere filer i Windows som registrerer hva man foretar seg. Det skulle angivelig være alt fra hvirken sang man hørte på sist til hvem doc man åpnet . Følgene fil(er) skulle innehålde tid og dato på disse filaktivitetene. Er det noen som har hørt om noe sånnt ? Og i såfall hvor er disse lokalisert ? På forhånd takk Hilsen Stefan 8237645[/snapback] Det du mener er nok "sisst åpnede dokumenter" (på norsk). Det du kan gjøre er å google deg fram til et privacy program som sletter disse filene automatisk. Jeg har intet behov for et slikt program så har desverre ikke noen erfaringer med å bruke et heller, men lykke til Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Vist det er "Siste åpnede dokumenter" du tenker på finner du den ved og høyre klikke på linjen hvor Start er. Velge "Egenskaper" - Fanen "Start-meny" - "Start-meny" - "Tilpass" - Fanen "Avansert" - merk av for "List opp mine siste åpnede dokumenter". Endret 25. mars 2007 av Jack_The_Bull Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 prefetch under windows er en plass hvor alt blir lagret med dato og tid. enkelt å slette disse manuelt eller med 3e parts programmer lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå