Dryzz Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Fikk ikke med meg kampen selv, men har hørt mye om opptøyer og noe snakk om mafia Som Bosner selv, har dette alt gått utover meg, hørt mye rart og begynner å lure hva det var som virkelig skjedde. Noen som har noe filmklipp eller kan redgjøre? Har leita litt diverse på nettet, men viser ikke noe til "mafia" diskusjonen... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det de bosniske tilskuerne refererte til som "Mafia", er vel fotballforbundet i Bosnia. Har stått mye om saken i de siste 2 ukene i media. Står vel ogå noe i tråden om kampen, her på forumet... Pantera Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 I og med at det blei kastet div. gjenstander på egen keeper kan det vel være en mulighet for at mange av de som var der er serbere? De følte kanskje for å hive ting ned på en bosninsk keeper. Jeg veit ikke mye om konflikten mellom serbere og bosniere i dag, så du får rett på meg Dryzz hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det er jo ikke det som er hovedkonflikten, slik det blir framsatt i media. Der er det jo forbundet, spillere og fans som går mot hverandre på alle mulige måter. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det er jo ikke det som er hovedkonflikten, slik det blir framsatt i media. Der er det jo forbundet, spillere og fans som går mot hverandre på alle mulige måter. 8241721[/snapback] Joa, forsåvidt enig i det. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Det er også snakk om korupsjon i forbundet, hvorfor må alltid vi serbere få klager mot oss? Det var kun 5-10 serbere til stede fra Bosnia der... Jaja, føler meg ikke stolt over å være serber etter kampen mot Kasaksthan... Der gikk det virelig galt, for de som fikk det med seg... Keeperen er faktisk serbokroatisk, eller noe lignende... Han er delvis serber i alle fall... Endret 27. mars 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Snakk om engasjerte supportere! Supporterne hadde jo ikke noe imot Norge, men bare sine egne spillere og fotballforbundet. Selv om det er stupid å stoppe en kvalifiseringskamp, må en jo si at supporterne valgte en veldig effektiv måte å fremme sin sak. Tipper de bildene ifra Ullevaal ble sendt på de fleste kanalene Europa rundt. Det supporterne ikke regnet med var at Bosnias b-lag skulle slå Norge, noe som kan bli en bulk i demonstrasjonen. Men det er jo egentlig Norges skyld.. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det er også snakk om korupsjon i forbundet, hvorfor må alltid vi serbere få klager mot oss? Det var kun 5-10 serbere til stede fra Bosnia der... Keeperen er faktisk serbokroatisk, eller noe lignende... Han er delvis serber i alle fall... 8247503[/snapback] Da beklager jeg det. Trodde det var flere. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det var vel kapteinen Sergej Barbarez som oppmuntret supporterne til å gjøre opptøyer mot det Bosniske fotballforbundet Lenke til kommentar
sull Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hvor har du hørt dette fra Jeg_ruler? Tviler på at han ville gjort noe sånt...Jeg var selv på denne kampen som Bosnia supporter og den eneste grunnen til at de gjorde som de gjorde var på grunn av at de mente at det bosniske fotballforbundet er korrupt og burde gå av. Det var ikke serbere eller noen andre som av div. årsaker ville lage bråk. De bosniske supporterne hadde ingenting imot nordmenn whatsoever. Endret 2. mai 2007 av sull Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg (er romasupporter) var på et Roma-forum og der er det en fyr med greie på bosnisk og øst-europeisk fotball som sa det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå