Gå til innhold

Norge-Bosnia, hva som virkelig skjedde

Dryzz

Anbefalte innlegg

Fikk ikke med meg kampen selv, men har hørt mye om opptøyer og noe snakk om mafia :dontgetit:

Som Bosner selv, har dette alt gått utover meg, hørt mye rart og begynner å lure hva det var som virkelig skjedde. Noen som har noe filmklipp eller kan redgjøre?

Har leita litt diverse på nettet, men viser ikke noe til "mafia" diskusjonen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I og med at det blei kastet div. gjenstander på egen keeper kan det vel være en mulighet for at mange av de som var der er serbere? De følte kanskje for å hive ting ned på en bosninsk keeper.

Jeg veit ikke mye om konflikten mellom serbere og bosniere i dag, så du får rett på meg Dryzz hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Det er også snakk om korupsjon i forbundet, hvorfor må alltid vi serbere få klager mot oss? Det var kun 5-10 serbere til stede fra Bosnia der...

Jaja, føler meg ikke stolt over å være serber etter kampen mot Kasaksthan... Der gikk det virelig galt, for de som fikk det med seg...

Keeperen er faktisk serbokroatisk, eller noe lignende... Han er delvis serber i alle fall...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Snakk om engasjerte supportere! Supporterne hadde jo ikke noe imot Norge, men bare sine egne spillere og fotballforbundet. Selv om det er stupid å stoppe en kvalifiseringskamp, må en jo si at supporterne valgte en veldig effektiv måte å fremme sin sak. Tipper de bildene ifra Ullevaal ble sendt på de fleste kanalene Europa rundt.

Det supporterne ikke regnet med var at Bosnias b-lag skulle slå Norge, noe som kan bli en bulk i demonstrasjonen. Men det er jo egentlig Norges skyld..

Lenke til kommentar
Det er også snakk om korupsjon i forbundet, hvorfor må alltid vi serbere få klager mot oss? Det var kun 5-10 serbere til stede fra Bosnia der...

Keeperen er faktisk serbokroatisk, eller noe lignende... Han er delvis serber i alle fall...

8247503[/snapback]

Da beklager jeg det. Trodde det var flere.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvor har du hørt dette fra Jeg_ruler? Tviler på at han ville gjort noe sånt...Jeg var selv på denne kampen som Bosnia supporter og den eneste grunnen til at de gjorde som de gjorde var på grunn av at de mente at det bosniske fotballforbundet er korrupt og burde gå av. Det var ikke serbere eller noen andre som av div. årsaker ville lage bråk.

De bosniske supporterne hadde ingenting imot nordmenn whatsoever.

Endret av sull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...