Lord-of-the-End-Times Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Hei, tenkte og lage en piczo side av meg selv ( ) Og da tenkte jeg på sånne kjappe spørsmål om meg selv. Er det noen som vet om ei side der sånne spørsmål er? Sånn som f eks "100 raske". [1.] navn: [2.] født: [3.] svart eller hvit: [4.] favorittmat: osv... Sånne spørsmål... Håper dere skjønner Endret 25. mars 2007 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Jeg har en slik på hotmail-en min *finne* EDIT: *funnet* - Hva er klokka akkurat nå? - Hva driver du med? - Hva burde du egentlig ha drevet med? - Hva er ditt fulle og hele navn? - Kallenavn? - Antall lys på siste bursdagskake? - Datoen du blåste dem ut? - Kjæledyr? - Høyde i cm: - Øyenfarge: - Tatovering eller piercing? - Hva liker du mest å drive med? - En kort beskrivelse av deg selv slik du oppfatter deg selv: - Liker du jobben din? - Favoritt feriested? - Hvilke land har du vært i? - Noen gang stjålet et trafikkskilt? - Noen gang vært i en trafikkulykke? - Rulla noen inn i dopapir? - Stedet du regner som hjemme? - Nåværende bosted? - Vært så forelsket at det fikk deg til å gråte? - Forelsket nå? - Antall seriøse forhold? - Legning? - Hva legger du først merke til hos det motsatte kjønn? - Sutteklut eller kosedyr? - Farge på sokkene? - Favorittgruppe/artist? - Favoritthøytid? - sex eller sove? - antall sex partnere? - Favorittmat? - Høytidsmat? - Favorittshow på tv? - Favoritt tannkrem? - Farge på soverommet? - Blitt dømt for forbrytelse? - Hvilke ord eller fraser overbruker du? - Når var du sist på sykehuset? - Favoritt kaffe? - Favoritt salat dressing? - Favoritt tall? - Favoritt film? - Favoritt ukedag? - Favoritt sang? - Siste boka du leste? - Parfyme? - Hva gjør du når du virkelig skal slappe av? - Favoritt spisested? - Hvordan er livet ditt om 10 år? - Hva gjør du når du kjeder deg? - Hva er det fjærneste stedet du vil sende denne e-posten? - Hvem vil svare raskest? - Hvem er minst troende til å svare på denne e-posten? - Hva er klokka nå? Enda en: MINE FAVORITT TING: - Band: - Blomst: - Brus: - Butikk: - By: - Dag: - Dessert: - DJ: - Drikke: - Drømmegutt: - Drømmejente: - Dyr: - Fag: - Farge: - Ferie: - Festival: - Figur: - Film: - Forfatter: - Format: - Fremkomstmiddel: - Frukt: - Godteri: - Helt: - Hobby: - Kake: - Kjæledyr: - Land: - Låt: - Mat: - Mobiltelefon: - MP3-spiller: - Musikktype: - NamNam: - Ord: - Ordtak: - Parfyme: - Person: - Plagg: - Program: - Reklame: - Singel: - Sitat: - Sko: - Skole: - Skoledagbok: - Skomerke: - Skuespiller: - Skuespillerinne: - Sminke: - Spill: - Spillmaskin: - Sportsgren: - Språk: - Sted: - Stilling: - Stjerne: - Stjernetegn: - Såpe: - Teater: - Teiting: - Topp: - Truse: - Utested: - Video: - Vær: - Årstid: Endret 21. april 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Tusen takk. Fine de der Endret 22. april 2007 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ta deg en tur på Nettby eller noe slikt, og gå inn på ti tilfeldige profiler til jenter under 20 år. Garantert at du finner to, kanskje tre forskjellige slike Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Ta deg en tur på Nettby eller noe slikt, og gå inn på ti tilfeldige profiler til jenter under 20 år. Garantert at du finner to, kanskje tre forskjellige slike 8443544[/snapback] Hehe, takker ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå