Gå til innhold

mp4 converter til PS3 - video

eppis

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
hva er ogrinalformatet du konverterer fra. Bruker du de vanlige 350mb divx filene. Eller HD filer på 1,2gb? For viss du skalerer opp en standar 350mb fil, så blir jo ikke kvaliteten bedre. Holder på å konverterer noen BBC planet earth i HD nå. Å får teste det ut senere i kveld. Men hvordan får dere spilt av filene på PS3en. Hvilke format bruker dere for å lese det av? Brenner dere det? usb harddisk eller minnekort? (eller andre smarte måter?)

8347914[/snapback]

Vanlige 350mb filer. De blir ca 1gb etter at jeg har konvertert. Hva slags instillinger bør jeg ha for å få bra kvalitet, men unngå at filene blir 3 ganger så stor?

Lenke til kommentar
prøvde å konvertere til 720p MKV nå, men fikk bare "unsupported file"...

Litt teit at ps3video lar deg bruke filformater som ikke støttes!

8674961[/snapback]

Du må konvertere til ACC. Å PS3 støtter noen versjoner av MKV viss jeg ikke tar helt feil. Ellers så var det H264 den støttet.

Uansett så er det tryggest med ACC

Lenke til kommentar

kildefilen var xxxxx.720p.h264.mkv, så det burde jo funket hvis det er som du sier, men boksen min ville ikke ha den i alle fall... Mulig det er annerledes med f.eks amerikanske eller japanske maskiner.

Funker det forresten å legge en film i mp4-formatet på en dvd og spille den derfra? Da slipper man jo den teite 4gb-begrensningen som ligger i fat32-formatterte disker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...