dr_love Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei. Jeg har et problem med min SE k800i, de som ringer meg får beskjed om at telefonen er avslått. Men på min telefon ser alt ut til å være på nett, om jeg ringer ut en gang eller sender en melding er telefonen tilgjengelig igjen. For deretter å koble av etter en stund. Av og til fungerer den lenge av og til bare 1 min. Noen som har vært borti noe lignende? Jeg har oppgradert firmware på telefon. Kan det være abbonementet eller er det helt sikkert telefonen? Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei. Jeg har et problem med min SE k800i, de som ringer meg får beskjed om at telefonen er avslått. Men på min telefon ser alt ut til å være på nett, om jeg ringer ut en gang eller sender en melding er telefonen tilgjengelig igjen. For deretter å koble av etter en stund. Av og til fungerer den lenge av og til bare 1 min. Noen som har vært borti noe lignende? Jeg har oppgradert firmware på telefon. Kan det være abbonementet eller er det helt sikkert telefonen? 8237311[/snapback] Jeg ville prøvd SIMkortet i en annen telefon en stund og sett om problemet følger SIM eller telefon. Sikker på at det ikke er en viderekobling inne på telefonen til et nummer som er avslått? Dette ang. at de som ringer deg får den beskjeden. Skal vel være #002# eller #004# for å få slettet evt viderekoblinger. Lenke til kommentar
dr_love Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Hei. Jeg har et problem med min SE k800i, de som ringer meg får beskjed om at telefonen er avslått. Men på min telefon ser alt ut til å være på nett, om jeg ringer ut en gang eller sender en melding er telefonen tilgjengelig igjen. For deretter å koble av etter en stund. Av og til fungerer den lenge av og til bare 1 min. Noen som har vært borti noe lignende? Jeg har oppgradert firmware på telefon. Kan det være abbonementet eller er det helt sikkert telefonen? 8237311[/snapback] Jeg ville prøvd SIMkortet i en annen telefon en stund og sett om problemet følger SIM eller telefon. Sikker på at det ikke er en viderekobling inne på telefonen til et nummer som er avslått? Dette ang. at de som ringer deg får den beskjeden. Skal vel være #002# eller #004# for å få slettet evt viderekoblinger. 8237369[/snapback] Njei, siden den alltid funker når jeg tar en tlf eller sender en melding er den vel ikke viderekoblet. Med funker mener jeg da at jeg får innkommende anrop på den. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Hei. Jeg har et problem med min SE k800i, de som ringer meg får beskjed om at telefonen er avslått. Men på min telefon ser alt ut til å være på nett, om jeg ringer ut en gang eller sender en melding er telefonen tilgjengelig igjen. For deretter å koble av etter en stund. Av og til fungerer den lenge av og til bare 1 min. Noen som har vært borti noe lignende? Jeg har oppgradert firmware på telefon. Kan det være abbonementet eller er det helt sikkert telefonen? 8237311[/snapback] Jeg ville prøvd SIMkortet i en annen telefon en stund og sett om problemet følger SIM eller telefon. Sikker på at det ikke er en viderekobling inne på telefonen til et nummer som er avslått? Dette ang. at de som ringer deg får den beskjeden. Skal vel være #002# eller #004# for å få slettet evt viderekoblinger. 8237369[/snapback] Njei, siden den alltid funker når jeg tar en tlf eller sender en melding er den vel ikke viderekoblet. Med funker mener jeg da at jeg får innkommende anrop på den. 8237391[/snapback] Okei. Da skjønner jeg bedre den første posten din. Og for den saks skyld emnefeltet Hadde fortsatt ville prøvd SIM i en annen telefon om du har muligheten til det en liten periode. Følger det telefonen så kan jo antennen inne i den være skadet, mange som er dårlig beskyttet. Eller så kan det være skade eller feil på kontakten mellom SIM og telefon. Men for å presisere: Det MÅ ikke skyldes telefonen. Kan også være skade på SIMkort. Endret 25. mars 2007 av angellwax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå