Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurte på om man kunne ta backup-kopier eller noe liknende av VC spill? Hva om man har gått tom for blocks, må man da slette tidligere spill og si farvel til dem for alltid eller kan man lagre dem på SD-kort/USB-pinne slik at man kan spille dem senere?

Kanskje man kan laste ned spillet flere ganger etter kjøp? Hvordan er det?

Lenke til kommentar

Jeg forsøkte å overføre blant annet Super Mario og SOnic til et 2 GB SD kort jeg hadde liggende. Slettet så spillet fra Wii minnet, og kopierte dem tilbake fra SD kortet. Dette fungerte perfekt.

Er bare å prøve. Funker det ikke er det bare å laste ned spillet på nytt fra shopping kanalen :)

Lenke til kommentar

Mario 2 er jo ett litt annerledes men gøy Mario spill.

Ikke det spillet jeg spillte mest på allstars, men vel verdt 500 poeng.

Noen som har lastet det ned og kan bekrefte om det er original eller allstars versionen?

Lenke til kommentar

Skulle ønske de kunne komme ut med det originale SMB 2 som kom i Japan, som kun kom i USA under navnet "Super Mario: The lost levels".

Dog koser meg med Super Mario 2 på SNES jeg, selv om det ikke er helt det samme føles det godt nok :)

Lenke til kommentar
hva trenger jeg for å komme på nett med wii,

jeg har ikke tråløst så jeg må koble wii innom pc?

kan noe gi liste på deler jeg trenger til å komme på nett med wii uten tråløst.

8734538[/snapback]

A: Nintendo wifi USB plugg til Pcen som har internett da kobler wii seg rett til USB pluggen, pluggen fungerer også til DS-

B: USB lan plugg til wii, som gjør at man kan koble den på et kablet nett.

Velg enten A eller B etter hva som passer deg best. De aller fleste nettbutikker har begge deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...