Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne

Anbefalte innlegg

Fra nintendo.no:
NB!! NES, SNES og Sega-titler sender ut non-interlaced signaler og vil muligens ikke fungere skikkelig på visse prosjektorer, plasmaskjermer og nyere tvapparater dersom du benytter andre kabler enn den medfølgende komposittkabelen. Vennligst sjekk at tven din støtter non-interlaced signaler før du laster ned spill til disse konsollene. N64 og Turbografx-titler benytter interlaced signaler som bør fungere på alle apparater.

8254846[/snapback]

Dette burde være med i OP. Kjøpte nettopp Zelda:ALTTP og skjermen ble svart da jeg startet det. Så jeg må forandre i innstillingene og kablene hver gang jeg skal spille et VC spill... For noe jævla dritt!

8473603[/snapback]

Join the club. Har en del spill jeg og nå, som jeg ikke har spilt på måneder, nettopp fordi jeg har kjøpt meg komponent-kabel. Og å spille med kompositt på en LCD, er uaktuelt. Så jeg må nok klare meg uten. De spilla jeg bare MÅ ha, får jeg heller kjøpe fysisk. Har både SNES, NES og N64.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Arr. Heller ikke denne gangen kom Mario Kart til SNES.

Har ventet på dette lenge nå. Håper det kommer snart!

Er etter min mening det beste Mario Kart spillet. Ivertfall på 4-player.  :)

8488927[/snapback]

Var bare mulig med 2-player på snes-versjonen.

Lenke til kommentar
Dette burde være med i OP.  Kjøpte nettopp Zelda:ALTTP og skjermen ble svart da jeg startet det.  Så jeg må forandre i innstillingene og kablene hver gang jeg skal spille et VC spill...  For noe jævla dritt!

8473603[/snapback]

Fant en løsning på problemet: når man er inne på manualsiden i spillet, så kan man trykke "Z + A + 2" samtidig (etter å ha koplet til nunchuck'en), og så vil spillet automatisk kjøre i 575i heretter og dermed fungere fint med komponent-kabler.

Listen over spill som støtter dette er her (med * bak seg):

http://nintendo.no/templates/05.asp?sida=783

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...