Blomvik Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Dagens: Act Raiser (snes), Bonk's Adventure (turbo), Pac-man (nes) Pac-man frister, lenge siden jeg har spillt det. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Tusen takk for informasjonen, hadde ikk mulighet til å skjekke selv Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ja det har blitt sent på kvelden de oppdateringene. Forresten så var det sikkert bonks revenge som kom opp, husker jeg rett så kom bonks adventure for en stund siden. Men det var bonks adventure jeg las av fra VC-store da. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det stemmer. Bonk's Adventure tror jeg kom til lanseringen av Wii. Bonk's Revenge kom med dagens oppdatering. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Bonk's Adventure kom 8. desember, mens Bonk's Revenge kom igår.. Er ikke på grunn av at det var sent jeg ikke fikk skjekket, men det skjedde noe rart med nettet .. Men de kommer litt sent, ja.. Hadde vært bedre med klokka 20 på fredager ellernoe Lenke til kommentar
dracula Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Act Raiser er knallbra, har veldig gode minner av det spillet, det skal definitivt kjøpes! Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg venter fortsatt på Gargoyle's Quest 2! Ingen av de nye som frister nei, Pac Man har jeg spilt meg såååå lei Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har et lite problem. Jeg sitter å vurderer om jeg skal laste ned Alttp, men er ikke sikker. Jeg er vel Zelda fan og har rundet alt av konsollspillene fra og med Oot, og har storkost meg med alle flere ganger. Oot var altså det spillet som introduserte meg til Zelda serien, og jeg har altid sett på det som en nedtur å gå fra 3d til 2d. Spørsmålet mitt er som følger: Vil jeg ha "Zelda" gleden av å spille gjennom Alttp? Jeg har aldri prøvd Alttp, men har spillt det første spillet, uten at det gav meg noen Zelda stemning. Så noen som kan svare meg? Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg begynte med 3D-spillene(TWW, OoT og så MM) før jeg spilte 2D-spillene. MC, OoA, OoS og LADX likte jeg godt, men jeg har aldri klart å like, og ihvertfall ikke fullføre Zelda, Zelda II og ALttP. Endret 18. april 2007 av Strongbow Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har et lite problem. Jeg sitter å vurderer om jeg skal laste ned Alttp, men er ikke sikker. Jeg er vel Zelda fan og har rundet alt av konsollspillene fra og med Oot, og har storkost meg med alle flere ganger. Oot var altså det spillet som introduserte meg til Zelda serien, og jeg har altid sett på det som en nedtur å gå fra 3d til 2d. Spørsmålet mitt er som følger: Vil jeg ha "Zelda" gleden av å spille gjennom Alttp? Jeg har aldri prøvd Alttp, men har spillt det første spillet, uten at det gav meg noen Zelda stemning. Så noen som kan svare meg? 8416001[/snapback] OoT var mitt første Zelda spill, Alttp spilte jeg etter. Stor koste meg Alttp ufattelig mye. Jeg råder deg til å laste ned Alttp. Ingen skam i det, en klasikker er en klasikker uansett form Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 ALttP er absolutt verdt å spille selv den dag i dag. Du sier at du har prøvd det første zelda spillet fra NES, og at du ikke likte det forstår jeg godt. Kun hardcore fans av serien vil ha noen særlig glede av det spillet den dag i dag. Det er noe helt annet med ALttP som holder mye høyere kvalitet, og har et mer moderne preg over seg. Spilet kunne like godt blit laget i dag og utgitt på DS/GBA. De 4 Zelda-spillene på GB-plattformen har fulgt samme oppskriften som ALttP satte i 91. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ok takk, nå er motivasjonen bedre :!: Blir nok nedlastning til helgen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jepp, spiller A Link to the Past igjen på Wii-en nå. Et av de beste spillene noensinne, det må oppleves! Rundet spillet hos naboen for mange mange år siden, men jeg husker ikke så mye fordi det var naboen som spilte, og jeg vr dunt 5-6 år. Kjempegøy å spille det igjen! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Vurderer virklig a få lastet ned ALttP eg også, har bare spillt OOT og TP. Der OOT sitter som tidenes spill or min del Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Anbefaler absolutt alle å laste ned aLttP.. "2d.. æsj" sier du kanskje, men det føles mer som 2.5, og det har digg grafikk etter min mening Nå til det jeg egentlig skulle si: Blir veldig spennende å se hva som kommer i morgen, siden vi ikke vet noe ennå. Det kan hende at "Battle Lode Runner" kommer (siden det skal komme en gang i april), men jeg tror dette kommer senere i denne måneden. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Vurderer virklig a få lastet ned ALttP eg også, har bare spillt OOT og TP. Der OOT sitter som tidenes spill or min del 8417805[/snapback] Last ned Kan med hånden på hjertet si at ALttP sitter som tidenes spill for min del. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Alttp er i ordets rette forstand OoT's far. OoT tar det beste fra alttp og legger til sin egen magi. Sier vel sitt Phu, hardt å skrive fra Wiien. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Alttp er i ordets rette forstand OoT's far. OoT tar det beste fra alttp og legger til sin egen magi. Sier vel sitt Phu, hardt å skrive fra Wiien. 8418482[/snapback] Helt enig Bear^ Men i tillegg er det flere stilige items i Alttp som desverre aldri kom med i OoT, tenker særlig da på noen magic items, noe jeg har savnet litt i nyere Zeldaspill. Men når sant skal sies, var Alttp det første Zeldaspillet jeg overhodet fikk spilt, noe som kanskje er hovedårsaken til at det seiler opp som nr.1 for meg. Allikevel vil jeg si det er et must for alle wii-eiere å invistere 800 points på denne tittelen, er snakk om rundt 60 kroner for en tidløs klassikker Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Unnskyld for at eg tar ordet botr frå Alttp, men gledar meg berre så SJUKT til Lylat Wars kjem på VC. Har nokon ein litt meir spesifikk dato enn den i førsteposten? Lylat Wars var det først spelet eg fekk til min kjære n64, noko som forklarar kvifor eg ser så fram til dette spelet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ingen dato ennå. Vet bare at det dukket opp på ESBR-listene tidlig i mars. Men jeg tror ikke det er så altfor lenge til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå