mrmee Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 På tide å børste støv av konsollen og gjøre klar noen wii points. Secret of Mana er endelig på vei ut i Europa også. Kommer 26.12 http://www.nintendo.co.uk/NOE/en_GB/news/2...sole_10583.html Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg har ; Super Mario 64 Det er et kongespill ! Bruker en gamecubekontroll som fungerer fett!! Det er basert på det vanlige. Bowser har fanger Princess Peach og du skal redde henne. Handlingen er i et slott, med mange/noen dører. Inni dørene er det et bilde. Du skal hoppe inni bildet, som fører deg til en verden. Du skal skaffe 6 stjerner i hver verden. Vis du står fast på en lvl/verden, skriv bare på youtube : Super Mario 64 (navn på plass) F.eks : Super Mario 64 Fall onto the caged Anbefaler spillet stert. Bare så dere vet det er det såklart 3D Det er også noen "gjemte" stjerner. F.eks : Når du går inn i slottet, er det et rart mønster ting på bakken. Gå opp på mønsteret, klikk på "zoom inn" knappen, og kikk opp i taket, mot de malte skyene. Kommer du ikke til verdene, beveg kameraet fra side til side. Da skal du komme inn i en verden der du flyr, og skal skaffe 8 røde mynter. Det koster snaue 1.000 points. Jeg kjøpte 2.000. Brukte 500, til Internet Channel (ANBEFALES) Brukte 500, til Super Mario Bros 3. Likte ikke spillet så særlig.. Men de som liker gammeldags mario i 2D, kan vel dette anbefales. Brukte 1.000, til Super Mario 64 (A-N-B-E-F-A-L-E-S-!) Tror det er 120 stjerner som det går an og få tak i.. I super mario galaxy er det 121, tror jeg.. 121 med mario, og 121 med luigi. Men uansett. Vis du har 500 poeng, KJØP Super Mario 64 Terningkast: 6 Super Mario 64 FTW !! Lenke til kommentar
svenka Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Hvorfor er det nesten bare Nintendo sine spill som er på vc(spesielt N64)? og det har ikke kommet noen andre på år og dag, skjer med det? Er det penga/ressursa som er problemet? Endret 12. desember 2010 av Mithos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå