d'espresso Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Strongbow, fint om du skjuler det i en spoilertag, og takk for bidraget Nå er hele kveldens release klar: (Mike Tyson's) Punch-Out!! (NES) (link fører til Wikipedias artikkel om spillet). Legend of the Mystical Ninja (SNES) (link fører til Wikipedias artikkel om spillet). Dragon's Curse (TurboGrafx (PC Engine)) (linken fører, som vanlig, til WIkipedias artikkel om spillet). Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Jeg har fått høre at Mystical Ninja ikke har kommet til Europa tidligere... Nye spill kommer klokken ett fra nå av ettersom vi har stilt klokken en time fram. Veldig irriterende ettersom jeg alltid har ventet i spenning hver torsdag natt, men nå blir det altfor sent. Endret 30. mars 2007 av Strongbow Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Wuhu! Mystical Ninja er et fabelaktig spill! Anbefales varmt! Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Save-systemet er i utganspunktet det som er i spillet fra før av (da det ble sluppet originalt), men Nintendo har lagt inn et nyttig system på det område. Om du trykker på "Home"-knappen, og så trykker på "Wii Menu", vil Wii'en automatisk huske hvor du var. Men vær obs på at den ikke lagrer spillet fullt ut, om du restarter punktet ("reset" på Home-menyen) er du der du lagrer i spillet, eller fra starten (om det er et spill som kom ut save-mulighjet). Jeg tror ikke man kan lagre framgangen midlertidlig i N64-spill når man velger Wii Menu på Home. Det virket ihvertfall ikke da jeg prøvde det med SM64. Endret 30. mars 2007 av Strongbow Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Enda ikke noen N64 spill Begynner å lure på om det noen gang kommer så mange. Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Japan får Star Fox 64 i april. Vi får bare håpe at det kommer hit også i løpet måneden. Lenke til kommentar
oling Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei! Er det noen som vet når Super Mario Bros 3 kommer ut? Det var jo et fantastisk spill. Om mulig bedre enn Super Mari Bros 1... Er lei av å vente og det står jo ikke stort på Nintendos hjemmesider. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Kommer nok ikke på en god stund.. Men Super Mario Bros. 2 er annonsert, i allefall Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvem tror vi får Star Fox 64/Lylat Wars på fredag? Jeg vil tro at sjansene er veldig store for det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 I følge Wikipedia får vi 3 Sega spill på Fredag: Sonic Spinball Sega 2007-04-066 April 2007 3+ The Story of Thor Ancient 2007-04-066 April 2007 7+ Vectorman BlueSky Software 2007-04-066 April 2007 7+ Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) La til så fort det ble kjent Men skader ikke med litt repetisjon! For min del skulle jeg ønske at det var en liten demo av hvert spill.. Jeg kan ikke vite om gamle spill jeg aldri har hørt om er bra.. Og å laste ned emulator/rom er bare for mye styr.. Hater bomkjøp.. Endret 3. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Noen som vet om Mystical Ninja funker med komponent-kabel? Er litt keen på det spillet. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Noen som kan skrive et par ord om Mystical Ninja/poste noen linker til videoer på YouTube? Ble litt forvirra da jeg søkte der Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Noen som kan skrive et par ord om Mystical Ninja/poste noen linker til videoer på YouTube? Ble litt forvirra da jeg søkte der 8304877[/snapback] Mean Machines er beste websiden for info om VC-spill: Mean Machines Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Fant en fin ny side i dag: http://www.vc-reviews.com Veldig bra liste med kommende spill, gleder meg stort til Super Mario RPG, Super Metriod og Uniracers. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Noen som har hørt noen rykter om Zelda MM vil komme etterhvert? Lenke til kommentar
dracula Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Mystical Ninja spillene har veldig bra musikk, spesielt det første N64 spillet hadde helt eksepsjonelt bra musikk. Spillet på SNES anbfales på det aller varmeste. Likte spesielt 2 player co-op modusen i spillet. Selv broren min (som forakter alt som ligner på RPG) likte spillet. Mini spillene på et av banene er veldig morsomme. Det begynner å bli en stund siden jeg spilte det sist, men jeg husker at man kunne spille på hester og slikt for å tjene penger. Info om de forskjellige Mysticla Ninja spillene på classicgaming: http://hg101.classicgaming.gamespy.com/goemon/goemon.htm Rimelig sikker på at dette er fra spillet som ble gitt ut i PAL versjon: http://youtube.com/watch?v=4rG6mxXp8gk Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bra tråd . Har veldig lyst på lylat wars, husker det var veldig morro på N64 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Lylat Wars ja...husker eg kjøpte det første virkedag etter julaften 97`. Fikk N64 og GoldenEye da. Fulgte jo med rumble pack når man kjøpte LW,det var....Halleluja! Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Lyat Wars, ah husker eg kjøpte som julepresang til brødrene mine. Men fikk ikkje testa det serlig sjølv. Håper eg får kjangsen snart, virka som eit gøyalt spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå