Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lite liv i denne tråden for tiden. Men uansett, føler at det nesten bare har kommet møkk ut på VC i det siste. Har utrolig lyst på Goof Troop, Top Gear og Mario Kart Snes. Er det noen som vet når eller om de vil komme? Savner disse så sykt mye :cry:

Ja enig, hadde å vært flott om de fikk ut DK64 og Zelda Majoras Mask :)

Endret av master_al
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg vet at det står i wii-shop at classic og gamecube kontroller kan brukes elns.

Men er det noen som har prøvd å spille super mario 64/mario kart med wiimote og nunchuck? har ikke råd til å kjøpe classic-kontroller nå.

Endret av Rellativ
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller? I tiden etter at jeg kjøpte maskinen var jeg innom hver uke og sjekket ut om det var kommet noe interessant. Har ikke sjekket ut engang hva som finnes av Wiiware. Nå går det måneder mellom hver gang. Heller ikke ofte jeg er innom denne tråden.

Jeg har også PS3 og jeg følger mye bedre med hva som skjer på PSN.

Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

kjøpte akkurat donket kong country, men det funker ikke. bare hakker og får ikke spilt. hva skal jeg gjøre?

edit: fant ut at det var med bildesignalet å gjøre. Jeg fikk ikke kjørt spillet igjennom min komponent av kabel. må jeg da bytte til scart hver gang jeg skal spille Donkey kong?

Endret av The Zapper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...