Crazy Joe Davola Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Lite liv i denne tråden for tiden. Men uansett, føler at det nesten bare har kommet møkk ut på VC i det siste. Har utrolig lyst på Goof Troop, Top Gear og Mario Kart Snes. Er det noen som vet når eller om de vil komme? Savner disse så sykt mye Lenke til kommentar
master_al Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Lite liv i denne tråden for tiden. Men uansett, føler at det nesten bare har kommet møkk ut på VC i det siste. Har utrolig lyst på Goof Troop, Top Gear og Mario Kart Snes. Er det noen som vet når eller om de vil komme? Savner disse så sykt mye Ja enig, hadde å vært flott om de fikk ut DK64 og Zelda Majoras Mask Endret 16. april 2008 av master_al Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 jepp, ikke komme så mye bra i det siste men hvertfall ett tips er å bruke denna sia: http://www.vc-reviews.com/ Står mye bra nyheter osv ang VC ... Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kjøpte nettopp 3000 Wii points. Har 2100 igjen, som jeg skal bruke på noe. Kanskje et av de gamle Mario spilla. Vurderer også Yoshi Story, siden jeg har mange gode minner fra det når jeg var liten Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg venter ennå spent på Majora's Mask og Donkey Kong 64. To knallspill jeg redd de vil utsette til slutten av Wiiens levetid..... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 majoras mask fulgte jo med på collectors edition, hva er vitsen med vc? bruker bare masse unødvendig plass på konsollen.. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Fordi JEG ikkke hadde Collector's Edition, som kun var tilgjengelig via en GC bundle. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 jeg kjøpte gc på launch, men har collectors edition for det..=\ i wonder how=Þ Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Vurderer å kjøpe Super Mario 64, men har verken classic controller eller gamecube kontroll. Går det an å spille det med wii-kontrollene? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Vurderer å kjøpe Super Mario 64, men har verken classic controller eller gamecube kontroll. Går det an å spille det med wii-kontrollene? Jeg husker ikke desverre, men mener det skal stå rett før du bekrefter kjøpet og skal laste ned i wii shop hvilken kontroller spillet støtter. Forøvrig et fantastisk spill Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Jeg vet at det står i wii-shop at classic og gamecube kontroller kan brukes elns. Men er det noen som har prøvd å spille super mario 64/mario kart med wiimote og nunchuck? har ikke råd til å kjøpe classic-kontroller nå. Endret 9. august 2008 av Rellativ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Testet det nå, og kan si at du kan ikke spille med wiimoten og nunchuck. Du må ha enten classic controller eller gamecube controller. Lenke til kommentar
Rellativ Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Står det at du må plugge i? jaja, kjøpte meg super mario på nes i mellomtiden. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Burde nok invistere i en classic-kontroll. Får sjangsen til å skaffe deg maaaaange gode, billige spill da Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ingen til VC dessverre Men kom noen til WiiWare da Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Er det bare meg eller? I tiden etter at jeg kjøpte maskinen var jeg innom hver uke og sjekket ut om det var kommet noe interessant. Har ikke sjekket ut engang hva som finnes av Wiiware. Nå går det måneder mellom hver gang. Heller ikke ofte jeg er innom denne tråden. Jeg har også PS3 og jeg følger mye bedre med hva som skjer på PSN. Flere som har det sånn? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) kjøpte akkurat donket kong country, men det funker ikke. bare hakker og får ikke spilt. hva skal jeg gjøre? edit: fant ut at det var med bildesignalet å gjøre. Jeg fikk ikke kjørt spillet igjennom min komponent av kabel. må jeg da bytte til scart hver gang jeg skal spille Donkey kong? Endret 5. september 2008 av The Zapper Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kan noen svare meg om Contra er på VC? Og om det er mulighet for co-op der. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Har det vært snakk om noe Pocky and Rocky på SNES skal bli tilgjengelig på VC ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå