master_al Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen her som har lastet ned Harvest Moon(Snes) da fra forrige oppdatering på VC? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sant, sant.. Men har du testa det "trikset" med å trykke på en kombinasjon av knapper, for å få VC til å funke? ' Jepp, men det funker ikke på det spillet. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen her som har lastet ned Harvest Moon(Snes) da fra forrige oppdatering på VC? Jepp, har prøvd det ein god del i helga. Spilte det ein god den på SNES'en så det var eit hyggelig gjensyn. Det fungera veldig bra på VC heldigvis. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Men lektroluv, det blir ikke skikkelig klassisk Nintendo uten litt tekniske problemer. Hvis du er tidligere Sega Mega-eier, har du bare godt av å oppleve litt av hva vi stakkars NES-eiere måtte gjennom i gamle dager. Prøv nå å late som om internett ikke eksisterer, og han kompisen din som-har-peiling-på-sånt insisterer at alt løser seg hvis du slenger wii'en din i fryseren i en halvtimes tid.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det mulig å save i Super Mario World til SNES? Vet det ikke går på mange NES spill, men hvordan er dette på SNES? Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det mulig å save i Super Mario World til SNES? Vet det ikke går på mange NES spill, men hvordan er dette på SNES? Bruker du VC, saver Wii'en for deg, slik at du fortsetter akkurat der du slapp, både NES og SNES-spill. Men dersom du tenker på SNES spill på en SNES-konsoll, kan du stort sett lagre ja (Også NES spill på NES med "battery pak" slik som Zelda kan lagre) Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Da var 1080° Snowboarding til N64 ute på VC Edit: Testet det litt nå, og gir mange gode minner. Utrolig bra snowboard spill Endret 20. januar 2008 av master_al Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Var det slik at vi bare fikk Super Street Fighter II: The New Challengers i dag? Gidder ikke skru på Wii'en og sjekke Lenke til kommentar
Alek200 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Lurer på om noen vet om og når donky kong 64 kommer. Savner virkelig det spillet Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Fungerer ikke Super Mario Bros med component? prøvd z+a+2 trikset i første post også etter jeg lastet ned oppdatering.. ville spille det på min nye tv, men det gikk dårlig.. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Stemmer det at Street Gangs (River City Ransom som jeg kjenner det) har kommet ut på VC? Isåfall er jeg i himmelen! linky Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Stemmer det at Street Gangs (River City Ransom som jeg kjenner det) har kommet ut på VC? Isåfall er jeg i himmelen! linky Jupp, Det er der. Lenke til kommentar
Cruz99 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei Sikkert et dumt spørsmål, men har fått Wii nå og lastet ned noen gamle nes/snes spil. Alt funker greit, men jeg sliter med å få lagret spillene. Noen som har noe tips?? Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hvilken spill er det snakk om? Er en del NES/SNES hvor man ikke kan lagre. Lenke til kommentar
Cruz99 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Er Super Mario Bros 3 fra NES. Bare det jeg har prøvd så langt Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som har hørt noe mer om super mario rpg? Det var snakk om release i løpet av 2008 :/ Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er Super Mario Bros 3 fra NES. Bare det jeg har prøvd så langt Det går ikke ann å lagre på det. Eneste NES spillet man kan lagre på til nå er Zelda. Men Wii har et eget lagring system på VC derimot, og hvis du trykker på "home" knappen når du er ferdig med å spille og går på menyen til Wii, så kan du starte derfra igjen når du går inn på spillet. Dette gjelder alle VC spill, selv om man også kan lagre i spillet så er dette på en måte en quick save Wii'en gjør selv for deg. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Kjøpte Donkey Kong til NES på søndag! Tok litt tid før jeg skjønte start-menyen (styres med + og -) deretter var det bare moro igjen^^ Har forøvrig Super Mario World til SNES (har jo fortsatt SNES med spillet xD) .. står fast på World 2 -.- (som vanlig xD) Endret 31. mars 2008 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er det noe nytt innenfor rettigheter til Rare, Goldeneye osv? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Er det noe nytt innenfor rettigheter til Rare, Goldeneye osv? Nope, Det ser mørkt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå