Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I SMB3, når man har klart et level, kan man spille det om igjen eller blir det låst?

kan spille det om igjen tror jeg, mener å huske man må holde nede no knapper å trykke, men husker ikke helt..

Er det NES versjonen av SM3? eller er det den oppussa versjonen fra super mario all-stars?

Lenke til kommentar
Rare er under MGS nå så om man skal få se de gamle klassikerne tror jeg mest sannsynelig at de kommer på Xbox arcade enn Wii.

Det kommer an på hvilke spill du snakker om. Rettighetene til f.eks. Donkey Kong 64 og Diddy Kong Racing ligger hos Nintendo, så de spillene kommer helt sikkert på VC etterhvert.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Forferdelig dårlig av Nintendo å ikke passe på så spillene funker over 480p. Eller i alle fall ha en stor advarsel ved kjøp av spill at enkelte HD tv'er har problemer med dem. Jeg ble så sinnsykt skuffa da jeg fikk svart "skjerm" (har projektor) da jeg fyrte opp Bonanza Bros.

Jeg er nemlig en heldige eier av en projektor som ikke støtter VC oppløsningene og jeg får heller ikke brukt kompositt (projektoren står for langt unna og forsterkeren min greier ikke å sende kompositt signaler over hdmi).

Deilig å kaste bort penger på noe man ikke får brukt eller kreditert...

:hrm::thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...