Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De burde gi ut Conkers,- Bad fur day, samt Duke Nukem :D

Kjøpte Paper Mario igår, brodern gikk forøvrig berserk når han så arkadeklassikeren; "Streets of rage II", tok ikke lang tid før lommeboken til kona hans var stjelt, visa kortet benyttet og spillet lastet ned.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fra et intervju med Rare:

"Banjo is all ours, although potentially Nintendo could release the old games for the Virtual Console on the Wii."

Kilde

Betyr dette at det ikke er Rare eller Microsoft som står i veien for Rare-spill på Virtual Console?

Vi vil ha Banjo, Goldeneye, Perfect Dark, Diddy Kong Racing og Conker's Bad Fur Day!

Lenke til kommentar

Ikke umulig at det kommer etter hvert. Men problemet ligger i lisensene, så MS og Nintendo må bli enige.

Selv satt jeg meg ned med Super Metroid... etter en stund såg jeg på klokken og såg at det plutselig hadde gått to og en halv time. Ah, for et spill. Fantastisk atmosfære. Føler meg helt forlatt og som om jeg har gått meg vill. Anbefaler alle å laste ned dette, bedre 2D-spill skal du se lenge etter.

Lenke til kommentar
Er det mulig å få skrudd av den forbanna tyske underteksten på super metroid? får det ikke til, når jeg starter spillet så kan jeg velge mellom tysk og fransk undertekst,men får den ikke bort, utrolig irriterende!

Hva mener du med tysk undertekst? Er alt språket i spillet på tysk eller fransk? :ohmy:

Lenke til kommentar

Ah.. spilt mange timer med Super Metroid i helgen. Atmosfæren, bossene og oppgraderingene er så bra. Usikker på hvor lang jeg har kommet, men trolig rundt 60-70%.

Dette går nok opp blant toppen av 2D-spil jeg har spilt (og det er mange). Kanskje kan det passere Zelda: A link to the Past...

Lenke til kommentar
Litt OT, kom det ikke en remake av Super Metroid på GBA? I såfall hva heter det? Og er det større forandringer på spillene?

Nope. Det du snakker om er Zero Mission, som er en remake av det originale Metroid. Det har aldri vært noe remakes eller nyutgivelser av Super Metroid. Den eneste versjonen kom til Super Nintendo.

Må skaffe meg noen Wii points nå. Har Super Metroid fra før, men har ikke adapter, så har aldri fått spilt det. Kjenner det klør i kroppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...