ballerusk Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Sin & Punishment (N64) i slutten av måneden for VC i Europa Pluss "uredigert" Ninja Gaiden. Er ikke sikker på hva som var "redigert" i Shadow Warrior..bortsett fra tittelen? Endret 14. september 2007 av ballerusk Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Noen som hadde ett svar på hvorfor ikke Sega Master System er reprensentert i VC? Er en del spill derfra jeg vil ha! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 De burde gi ut Conkers,- Bad fur day, samt Duke Nukem Kjøpte Paper Mario igår, brodern gikk forøvrig berserk når han så arkadeklassikeren; "Streets of rage II", tok ikke lang tid før lommeboken til kona hans var stjelt, visa kortet benyttet og spillet lastet ned. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 får ikke lasta ned spill fra VC, greide det før, men nå får jeg error code: 205707 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 kjørte en update, men får samme error code enda Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 when in boubt pull the plug. fikk det til å funke, og hadde glemt hvor gøy wave race er Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 SNES - Super Metroid NES - Probotector II: Return of the Evil Forces Jeg er hvertfall i ekstase! To suverene spill i dag. ENDELIG Super Metroid. Denne uken har vært nesten farlig god! Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er det mulig å få skrudd av den forbanna tyske underteksten på super metroid? får det ikke til, når jeg starter spillet så kan jeg velge mellom tysk og fransk undertekst,men får den ikke bort, utrolig irriterende! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dessverre ikke mulig ser det ut som. Enig med deg der, plagsomt. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Fra et intervju med Rare: "Banjo is all ours, although potentially Nintendo could release the old games for the Virtual Console on the Wii." Kilde Betyr dette at det ikke er Rare eller Microsoft som står i veien for Rare-spill på Virtual Console? Vi vil ha Banjo, Goldeneye, Perfect Dark, Diddy Kong Racing og Conker's Bad Fur Day! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ikke umulig at det kommer etter hvert. Men problemet ligger i lisensene, så MS og Nintendo må bli enige. Selv satt jeg meg ned med Super Metroid... etter en stund såg jeg på klokken og såg at det plutselig hadde gått to og en halv time. Ah, for et spill. Fantastisk atmosfære. Føler meg helt forlatt og som om jeg har gått meg vill. Anbefaler alle å laste ned dette, bedre 2D-spill skal du se lenge etter. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Er det mulig å få skrudd av den forbanna tyske underteksten på super metroid? får det ikke til, når jeg starter spillet så kan jeg velge mellom tysk og fransk undertekst,men får den ikke bort, utrolig irriterende! Hva mener du med tysk undertekst? Er alt språket i spillet på tysk eller fransk? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Nei, men når det er en er engelsk tekst så blir den oversatt på tysk/fransk nederst. Veldig plagsomt, men heldigvis ikke ofte det er tekster. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Sært, slik er det ikke på SNES-utgaven min av spillet i alle fall. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Akkurat tatt Wii`en på nett.. Kommer det noe flere spill på VC fremover ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kommer spill på VC hver uke, klokken ett natt til fredager tror jeg det er.... Lenke til kommentar
Typho Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det var på tide at Super Metroid kom hit også Litt teit med den tyske og franske underteksten, men det var faktisk slik på den orginale PAL SNES utgivelsen også Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ah.. spilt mange timer med Super Metroid i helgen. Atmosfæren, bossene og oppgraderingene er så bra. Usikker på hvor lang jeg har kommet, men trolig rundt 60-70%. Dette går nok opp blant toppen av 2D-spil jeg har spilt (og det er mange). Kanskje kan det passere Zelda: A link to the Past... Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Litt OT, kom det ikke en remake av Super Metroid på GBA? I såfall hva heter det? Og er det større forandringer på spillene? Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Litt OT, kom det ikke en remake av Super Metroid på GBA? I såfall hva heter det? Og er det større forandringer på spillene? Nope. Det du snakker om er Zero Mission, som er en remake av det originale Metroid. Det har aldri vært noe remakes eller nyutgivelser av Super Metroid. Den eneste versjonen kom til Super Nintendo. Må skaffe meg noen Wii points nå. Har Super Metroid fra før, men har ikke adapter, så har aldri fått spilt det. Kjenner det klør i kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå