SteveVice Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 TG16 Neutopia NES Lunar Pool Wrecking Crew Lenke til kommentar
joko Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Kom nå med Super Mario Bros 3, gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Typho Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Argh! Hvor bli det av Super Metroid! Begynner å få ufrivillige rykninger i kroppen nå Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Gleder meg som en unge til Super Metroid og Mario Bros 3 kommer. Smash Bros 64 + Chrono Trigger og Goof Troop ser jeg også frem til, men tviler på at de tre sistnevnte kommer i nær fremtid Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 US idag: Breath of Fire II Ghouls N' Ghosts Super C Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Sikkert spurt om før, men hvorfor er ikke Sega master system blant VC? Feks Alex kid som var innebygd i systemet var jo ett supert spill. Iaf hvis du sammenligner driten som kom på genesis Lengter etter dette spillet jeg: - Mickey Mouse Castle Of Illusion Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 SNES - Vegas Stakes TG16 - Bonk 3 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Sikkert spurt om før, men hvorfor er ikke Sega master system blant VC?Feks Alex kid som var innebygd i systemet var jo ett supert spill. Iaf hvis du sammenligner driten som kom på genesis Lengter etter dette spillet jeg: - Mickey Mouse Castle Of Illusion 9374476[/snapback] Ooh, nå begynte jeg seriøst å mimre om gamle og gode tider her. Husker Alex The Kid og Mickey Mouse Castle Of Illusion fra jeg var en liten drittunge. (Lite har forandret seg) Håper også å få se disse på VC etterhvert. Disse er i hvertfall et garantert kjøp her i gården. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Sikkert spurt om før, men hvorfor er ikke Sega master system blant VC?Feks Alex kid som var innebygd i systemet var jo ett supert spill. Iaf hvis du sammenligner driten som kom på genesis Lengter etter dette spillet jeg: - Mickey Mouse Castle Of Illusion 9374476[/snapback] Ah mimre. Er glad at i min samling av 30 originale sega spill til Master System 2 står både Land of Illusjon og Castle of Illusjon Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Vurderer å laste ned Paper Mario, men er litt usikker. Har hørt det er alt fra RPG til Puzzle. Hva går det egentlig ut på? Er det et rent RPG, action adventure eller hva? Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det er et mariospill med mer historie og mange morsomme karakterer. Når du springer rundt vil du støte på fiender, disse kan du prøve å løpe fra (som ikke vil gi deg noen penger eller erfaringspoeng) eller du kan hoppe på de (det er ikke lurt å hoppe på alle, men det skjønner du fort). Fiendene vil også prøve å ta deg. Når du så har møtt en fiende ved enten å angripe eller å bli angrepet vil det turbaserte slossesystemet åpne seg. Her angriper dere annenhver gang og man må tenke noe strategisk for å slå fiendene, og få et utfall som tjener deg selv mest. Liker du enkel humor, en god historie og andre mariospill vil det passe deg perfekt. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg elsker Paper Mario 64, helt fantastisk morsomt! Anbefalles, men om du ikke liker Mario og RPG spill er det vel ikke sikkert at du liker dette Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg elsker Paper Mario 64, helt fantastisk morsomt! Anbefalles, men om du ikke liker Mario og RPG spill er det vel ikke sikkert at du liker dette 9432331[/snapback] Paper Mario 64 er must have! Helsiken så digg dette spillet er, og det har i motsetning til veldig mange andre N64 spill holdt seg ekstremt bra. Veldig pent spill. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ja, det ser faktisk ganske pent ut Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Wonderboy vil jeg ha! Den det har kommet en del sequels til nå. Orginalen er mye bedre, lyden er halve opplevelsen! Og ghostbusters! Litt usikker hvilken platform den var på. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Jeg elsker Paper Mario 64, helt fantastisk morsomt! Anbefalles, men om du ikke liker Mario og RPG spill er det vel ikke sikkert at du liker dette 9432331[/snapback] Jeg digger både Mario og RPG. Så da er det vel bare å laste ned. Edit: Takk for svar. Endret 6. september 2007 av Monkeyboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Wonderboy vil jeg ha! Den det har kommet en del sequels til nå. Orginalen er mye bedre, lyden er halve opplevelsen! Og ghostbusters! Litt usikker hvilken platform den var på. 9436323[/snapback] Er det enern fra Master System du mener, så fikk det spillet en NES-versjon som faktisk er utgitt på VC. Spillet heter Adventure Island. Navnet ble endret på grunn av at Sega satt på rettighetene, men bortsett fra noen små endringer er spillet identisk. Legg merke til at Adventure Island fikk 3 oppfølgere, men disse har ikke noe med Wonderboy-serien å gjøre. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Wonderboy vil jeg ha! Den det har kommet en del sequels til nå. Orginalen er mye bedre, lyden er halve opplevelsen! Og ghostbusters! Litt usikker hvilken platform den var på. 9436323[/snapback] Er det enern fra Master System du mener, så fikk det spillet en NES-versjon som faktisk er utgitt på VC. Spillet heter Adventure Island. Navnet ble endret på grunn av at Sega satt på rettighetene, men bortsett fra noen små endringer er spillet identisk. Legg merke til at Adventure Island fikk 3 oppfølgere, men disse har ikke noe med Wonderboy-serien å gjøre. 9437290[/snapback] Ja, er klar over den porten der. Men NES versjonen mangler Wonderboy musikken. Er nesten halve spillet det Vel, får sette på min egen musikk og laste ned morroa! Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Sonic 3 Shining in the Darkness Ghouls and Ghosts Crack Down ESWAT Alle fra sega, men ingen turbo spill. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Å herre.... Sonic 3 er det eneste Sonic spillet til megadrive jeg ikke har prøvd. Synd jeg ikke har tilgang til internett på wii'en akkurat nå(hersens UiB nett). Hmm.. Får man tilgang til Halo betaen i Crack Down? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå