Skinney Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 jeg har ingen problemer, og jeg har vel 7-8 spill pluss Everybody Votes og Opera... Trur ingen vil begynne å få plassproblemer før WiiWare kommer ut i 2008 Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 programmer/spill som er laget for Wii. Blir vel Wii sitt svar på Xbox Arcade såvidt jeg har forstått... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg har brukt 2/3, så det begynner å spøke nå fremover ... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvilke spill kom nå på torsdag/fredag som var? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Shinobi III (Sega Megadrive) Dynamite Headdy (Sega Megadrive) Shining Force (Sega Megadrive) Drop Off (TurboGrafx) Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Shinobi III (Sega Megadrive)Dynamite Headdy (Sega Megadrive) Shining Force (Sega Megadrive) Drop Off (TurboGrafx) 9211141[/snapback] Med andre ord, du kan spare pengene til neste uke. Nå håper jeg vi snart får SMB3. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 programmer/spill som er laget for Wii. Blir vel Wii sitt svar på Xbox Arcade såvidt jeg har forstått... 9209709[/snapback] WiiWare er mer enn det. Virtual Console er mer i retning av hva XBLA er. Det WiiWare i grunn er, er en distrubisjonstjeneste for utviklere, store som små. Altså vil WiiWare bestå av orginale titler fra utviklere verden over. Det er med denne tjenesten Nintendo ser ut til å videreføre det Wii var laget delvis for, å la mindre utviklere få en sjanse til å få vist spillene sine til verdensmarkedet. Det vi kan få ut av dette er mange 2D-titler som kan vise nye bruksområder for kontrollen til Wii. Men også spill i 3D fra noe større utviklere. Lurer på hva Nintendo vil gi ut på WiiWare når tjenesten lanserer neste år. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 jeg har endelig fått wii på nett og spiller nå super mario world, men hvordan lagrer man der Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Du kan bare lagre når du har klart en festning/spøkelseshus tror jeg, og ved visse steder. Ellers kan du jo bruke Home-knappen når du avslutter, slik at du kan starte derifra neste gang du starter spillet. Endret 7. august 2007 av TCi Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 ja fant det ut, ble ferdig med første øya nå. så da lagret jeg å spiller nå Super Mario 64 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 har noen hørt noe om Super Double Dragon kommer på VC? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Rart ingen har postet noe om dette.... Bilder av blant annet Super Metroid har dukket opp på Virtual Console. Noen har kommet seg inn der med en Firefox tingen... Eneste Metroid-spillet jeg ikke har spilt. Også den beste i serien så jeg gleder meg! Håper det kommer i løpet av måneden! Endret 8. august 2007 av TCi Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Breath of Fire II: SNES Galaga 90: Turbografx Volleyball: NES Tydeligvis, var BoF 2 like bra som BoF 3? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg har bare spilt BoF 3 & 4. Men nummer 2 skal lastes ned og spilles. På tide at det kom noen skikkelige JRPG på VC. :!: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Kan noen med Wii tilgjengelig sjekke Wii Shop kanalen? I følge det jeg kan lese på IGN Boards, står det at Super Metroid skal komme den 20. august til VC. Usikker på hvordan det blir med Europa, kanskje den 24 her... Endret 10. august 2007 av TCi Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kan noen med Wii tilgjengelig sjekke Wii Shop kanalen? I følge det jeg kan lese på IGN Boards, står det at Super Metroid skal komme den 20. august til VC. Usikker på hvordan det blir med Europa, kanskje den 24 her... 9248779[/snapback] Får man oversikt over framtidige realese der nå? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nei, det hadde sammenheng med at Metroid Prime Corruption har lansering i Amerika den 20. august. Nintendo kaller det for Metroid sin måned. Derfor får de orginale Metroid, Super Metroid og Corruption i løpet av måneden. Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nei, det hadde sammenheng med at Metroid Prime Corruption har lansering i Amerika den 20. august. Nintendo kaller det for Metroid sin måned. Derfor får de orginale Metroid, Super Metroid og Corruption i løpet av måneden. 9251147[/snapback] Tror det ble flyttet til den 27. august. Jeg tror også det kan ha noe med at Metroid feirer 20 år denne måneden. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 N64: Wave Race 64 (Must-have) TG16: Cratermaze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå