Gunfreak Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 trenger man ikke nett-adapter? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Nei. Wii-konsollen har innebygd nettverkskort som støtter både .g og .b-standarden (tror det var G og B det het, men du tar poenget ) Så hvis du har trådløst nettverkskort i huset (elelr naboen har ), så er det bare å stte i gang Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Bare å håpe på at naboen ikke har sikret det, og at han har på kanal 1 eller 11 da :!: Lenke til kommentar
Badering Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hm, noen som veit når et evt. Square Enix spill ankommer VC? Ville gjerne sett FFV der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det er tatt opp tidliger i tråden, men den begynner vel å bli uoversiktlig.. Saken er vel slik at så lenge Square tjener penger på FF-remaker på psp, GBA og DS er det vel neppe sannsynlig at spillene havner på VC... Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Her følger en liste med spill som tydeligvis har blitt annonsert som VC spillene som blir lansert i Japan iløpet av juni. Famicom (NES)Adventures of Lolo (Nintendo, 500 points) Front Line (Taito, 500) Famicom Mukashi Banashi: Onigashima -- first/second parts (Nintendo, 600) Field Combat (Jaleco, 500) Pooyan (Hudson, 500) Super Famicom (SNES) Magical Drop (G-Mode, 800 points) Breath of Fire 2 (Capcom, 800) Nintendo 64 F-Zero X (Nintendo, 1000) Mario Story (aka Paper Mario, Nintendo, 1000) Sega Megadrive (Genesis) Hybrid Front (5/29, Sega, 700 points) Golden Axe II (Sega, 600) Sonic the Hedgehog 2 (Sega, 600) Ecco the Dolphin 2 (Sega, 600) Shining & the Darkness (Sega, 700) PC Engine (TurboGrafx-16) Battle Lode Runner (5/29, Hudson, 600 points) The Kung Fu / (aka China Warrior, Hudson, 600) Neutopia 2 (Hudson, 600) Devil Crush (Hudson, 600) Silent Debuggers (G-Mode, 600) PC Genjin 3 (aka Bonk 3, Hudson, 600) MSX (Japanese home computer system) Eggy (Spring, D4 Enterprise, 800) Aleste (Spring, D4 Enterprise, 800) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Nei. Wii-konsollen har innebygd nettverkskort som støtter både .g og .b-standarden (tror det var G og B det het, men du tar poenget ) Så hvis du har trådløst nettverkskort i huset (elelr naboen har ), så er det bare å stte i gang 8735095[/snapback] hva er poenget med denne da? http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=27039 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Les nå produktbeskivelsen. Wii har ikke ethernet-inngang, så vil du koble til Wii'en til nett med kabel trenger du lan-adapteret du linker til. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 så så lenge man har USB-USB kabel og kobler den via pc så trenger jeg ingen ting Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Noen som vet hva ukas spill blir? Håper virkelig på Paper Mario til N64. Elsket Gamecube spillet og har enda ikke prøvd det til noe annet. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Noen som vet hva ukas spill blir? Håper virkelig på Paper Mario til N64. Elsket Gamecube spillet og har enda ikke prøvd det til noe annet. 8750231[/snapback] Samme her, håper på Paper Mario 64 som jeg aldri har prøvd Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har hatt store problem med å laste ned fra VCen idag. andre som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Tror ikke Paper Mario kommer før lengre ut i juni. Japan får det i juni, men hvordan det blir i Europa er usikkert. Selv håper jeg på orginale Contra/Probotector og Super Metroid. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg vil ha Uniracers til Snes eller Mario Party 1 Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) World Sports Competition for turbo har blitt bekreftet og i tillegg så er det sega dag i dag og Streets of Rage 2, Toe Jam & Earl 2, Kid Chameleon og Shining in the Darkness har blitt annonsert for å komme i usa snart så det blir vel 3 av dem. Oppdatering: Kid Chameleon (sega) Streets of rage 2 (sega) Toe jam and earl in panic on funkotron (sega) World Sports Competition (turbo) Endret 31. mai 2007 av Blomvik Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tror det blir World Sports Competition (TG16) på meg. Fikk dårlig kritikk på VC-reviews, men det er jo Summer games med 5 player, så jeg regner med det blir morro med litt øl + kompiser. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg har noen spørsmål om Virtual Console. Når man har kjøpt et spill på VC og lastet det ned på minnekortet. Hva skjer hvis man sletter det fra minnekortet? Har man da mulighet å laste det ned igjen gratis? At man har en konto på en måte? Og en annen ting, kan man kjøpe Gameboy spill på VC? Slikt som Pokemon? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg har noen spørsmål om Virtual Console. Når man har kjøpt et spill på VC og lastet det ned på minnekortet. Hva skjer hvis man sletter det fra minnekortet? Har man da mulighet å laste det ned igjen gratis? At man har en konto på en måte? Og en annen ting, kan man kjøpe Gameboy spill på VC? Slikt som Pokemon? 8765003[/snapback] Ja, man har en konto. Ergo står man fritt til å slette nedlastede spill, for så å laste dem ned på nytt kostnadsfritt. Nei, man kan ikke laste ned gameboy spill, ikke enda hvertfall. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Da er det igjenn dags for kveldens oppdatering: Adventures of Lolo (NES) Balloon Fight (NES) Dead Moon (Turbografx) Lolo er vist en puzzle spill, dytte på blokker og slikt å samle ting. Balloon fight er ett 'platform' spill, men med ballonger. Dead moon er ett schmup i verdensrommet. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg kan hvert fall trygt anbefale Lolo til de som liker puzzle spill. En av de titlene på Nintendo jeg har brukt mest tid på faktisk. NB! Musikken er ensformig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå