serok Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 hva er det beste kortet til å klokke en xp prosesor.. skal straks oppgradere... håper på en heftig diskusjon _________________ http://www.breksvoll.com [ Denne Melding var redigert av: serok på 2002-12-13 22:52 ] Lenke til kommentar
serok Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 les tester kan du gjøre selv!!!!!!!!! jeg er ute etter deres mening eller rettere sagt ikke din men alle andres . vist du ikke har noe fornufti å komme med så hold kjeft!!!!! drit lei sånne SNØRVALPER som du!! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Du kan vel ikke bare slenge ut sånne kommentarer og forvente og få hjelp senere :razz: Mvh,Stian Lenke til kommentar
serok Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 det var ikke det at jeg ikke orket å lese tester men ville ha private meninger om hk ,tips osv en debatt om hk. hvilke hk er best i dine øyner og hvorfor? og hvorfor ikke du likker det kortet. med andre ord alles synspunkter... så kom igjen fyr løst åpne debatten. skryt av hk deres... til alles beste [ Denne Melding var redigert av: serok på 2002-12-14 16:30 ] Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: Den 2002-12-14 13:17, skrev serok:les tester kan du gjøre selv!!!!!!!!!jeg er ute etter deres mening eller rettere sagt ikke din men alle andres .vist du ikke har noe fornufti å komme med så hold kjeft!!!!!drit lei sånne SNØRVALPER som du!! Unnskyld , men jeg tror du allerede har drept denne debatten Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: ----------------------------------------------------- Den 2002-12-14 13:17, skrev serok: les tester kan du gjøre selv!!!!!!!!! jeg er ute etter deres mening eller rettere sagt ikke din men alle andres . vist du ikke har noe fornufti å komme med så hold kjeft!!!!! drit lei sånne SNØRVALPER som du!! ----------------------------------------------------- Dust!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Vil tro dette "Epox EP-8RDA+" Socket A motherboard - Epox EP-8RDA+ har meget gode egenskaper, har gått jennom flere tester og studert det og det ligger meget godt ann over alt... (Personlig så bestillte jeg det (og en XP2400 CPU) i natt og går bare og håper det kommer til den 24. :smile: ) overalt, Beklager linken til siten, har ikke lært hvordan man får mekka korte i dette opplegget. [ Denne Melding var redigert av: izex på 2002-12-14 19:37 ] Lenke til kommentar
serok Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 dette er også en arti ting å legge merke til med forumet her. 1.de fleste klarer ikke å holde seg til tråden. noe denne og de mange andre trådene er et godt eksempel på. 2.noen må bare være frekk. vist all svarer orntlig så slipper vi slike hendelser som dette. ser nå i etter tid att svaret var litt overkill. var vell litt morgengretten. men det er vell noen flere som har lagt merke til at enkelte svarer med unødvendige svar. ikke alle har kontroll på alt så vist spørsmålet ikke passer deg så la være og svar. noen kan alt og andre kan litt. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 ...Og noen tror de kan alt men kan ingenteing !!! - sorry bare måtte si det Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Izex: Etter å ha posta den laaange URL-en på den måten, er det å kaste stein når du står i glasshus :wink: Edit: Så nå beklagelsen din; les litt om BBcode, så skjønner du hvordan du skal gjøre det. Eller så kan du bare gjøre det sånn, hvis du er lat: :wink:totalgeek.org [ Denne Melding var redigert av: thomasr på 2002-12-14 18:14 ] Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 personlig liker jeg Soyo's SY-KT400 DRAGON Ultra (Platinum Edition) http://www.soyousa.com/products/proddesc.php?id=176]Klikk her Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 personlig liker jeg Soyo's SY-KT400 DRAGON Ultra (Platinum Edition) http://www.soyousa.com/products/proddesc.php?id=176]Klikk her Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Klikk her istedet! Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 nforce2 er mye bedere. kikk her. Epox er en god overklokker, 2.2v på prosessor hvis du vil ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå