Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne 2

rjpa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, jeg har kun prøvd de tredimensjonale Zelda-spillene. I hvilken rekkefølge bør jeg angripe de resterende spillene? Starte fra begynnelsen? Starte med en spesifikk tittel? Jeg kan jo ikke bare glemme at de eksisterer ...

Jeg har den der Zelda-disken til GameCube med to eldre Zelda-spill. Resten kan jeg vel kjøpe til Wii Virtual Console etter hvert som de kommer ut.

Lenke til kommentar
Okei, jeg har kun prøvd de tredimensjonale Zelda-spillene. I hvilken rekkefølge bør jeg angripe de resterende spillene? Starte fra begynnelsen? Starte med en spesifikk tittel? Jeg kan jo ikke bare glemme at de eksisterer ...

Jeg har den der Zelda-disken til GameCube med to eldre Zelda-spill. Resten kan jeg vel kjøpe til Wii Virtual Console etter hvert som de kommer ut.

7793297[/snapback]

Forsto det slik på mange andre her at det er først og fremst "A link to the past", som er verdt å spille av de 2dimensjonale, kommmer forresten til virtual console om ikke så alt for lenge.

Har selv lasta ned første spillet fra 87, greit at det var revelusjonerende, men det er og blir utdatert nå, er jo greit å ha prøvd det da men.

Satser på å få spillt A link to the past når det slippes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Zelda 1 og 2 er ikke noe å hoppe i taket for, og jeg tror kun hardcore Zelda-fans får glede ut av det i dag. A link to the past er en klassiker. De 3 zelda-spillene til gameboy-plattformen er også verdt å spille. Link's Awakening er min personlige favoritt.

Lenke til kommentar
yes endelig kom mario kart64 til VC hurra nå koser jeg meg. :)

7800850[/snapback]

huh? den skal jo oppdatere seg natt til lørdag da?

edit: yahooo så fantastisk! det skal lastes ned omgående!

7801023[/snapback]

Nope, 00.00 på fredag kommer spilla.

Lenke til kommentar
yes endelig kom mario kart64 til VC hurra nå koser jeg meg. :)

7800850[/snapback]

huh? den skal jo oppdatere seg natt til lørdag da?

edit: yahooo så fantastisk! det skal lastes ned omgående!

7801023[/snapback]

Nope, 00.00 på fredag kommer spilla.

7801178[/snapback]

Ok? Hva skjer da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...