Bear^ Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Tipper fredagen blir å bringe mye glede inn for min del, nemlig siste fredagen i januar 2007, som står oppført som lanseringsmånden for Alttp. Jeg laster det gjerne ned, mitt mål om å ha alle Zelda spillene til konsoll er snart nær, mangler bare A link to the past, de andre er bestilt eller allerede under taket. Vinteren er sikret, Hyrule skal utforskes i alt fra 8 bit til Wii bit (hvor mange bit har Wii?) Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har du aldri spilt ALttP?? Nå synes jeg både veldig synd på deg og misunner deg veldig på én gang. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Om det var myntet til meg: Har spillet Alttp utalje ganger på emulator, men blir liksom ikke samme følelse som når du spiller det på skjermen. Men jeg har dem snart, alle sammen. Woho. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hvis du bruker en Wii-mote, kan du ikke ha en GC kontroller i port 1, bruker du to motes kan du ikke ha i port 1 & 2 osv.Hvis du har lagt merke til at når du har en gckontroller i port 1 så styrer du samme gubben som Wii-moten gjør.... Takk får prøve det .. Men hvordan skal man få til 5 player da? Står jo at man skal kunne spille det. 7617487[/snapback] Jeg hadde samme problem med en uorginal gc kontroll, bytta til orginal og da funka det med en gang. Skal komme opp en controller selection screen når du starter spillet med å holde inne R på gc kontrollen. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hvilken side har oversikt over når og hva som har kommet av Vc spill? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har du aldri spilt ALttP?? Nå synes jeg både veldig synd på deg og misunner deg veldig på én gang. 7777901[/snapback] har ikke spilt det jeg heller, enda jeg er enorm zelda elsker. får man like mye glede av det som 3d spillene? Lenke til kommentar
xdim Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Lasta ned Super Mario 64 i dag og dæven jeg blei positivi overraska! Jeg har komponent kabel og det ser helt utrolig bra ut! Trodde nintendo 64 spill kom til å bli litt fuzzy og ha stor svart ramme rundt seg, men neidda Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har du aldri spilt ALttP?? Nå synes jeg både veldig synd på deg og misunner deg veldig på én gang. 7777901[/snapback] har ikke spilt det jeg heller, enda jeg er enorm zelda elsker. får man like mye glede av det som 3d spillene? 7778786[/snapback] Ja, det mener jeg. Og det er ikke bare nostalgien som snakker nå - broren min på 13 prøvde spillet for første gang for to år siden, og har nå problemer med å velge mellom OOT og ALttP som sitt favoritt-Zeldaspill. Personlig synes jeg, som nevnt, at det er det beste Zeldaspillet, uansett konsoll og grafikktype. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 AlttP er desidert det spillet jeg husker aller best i alle sjangre og på alle plattformer. Det skal definitivt kjøpes inn når jeg får koblet opp Wii'en. Ellers på listen er: Super Metroid F-Zero (første SNES-spillet jeg fikk) Battleclash (hvis de får det til å virke med wiimoten - det var et SNES bazooka spill i sin tid) (..og det første spillet jeg kjøpte ) Bubsy (i sin tid kåret til det peneste SNES-spillet - et rask plattformspill med mer nostalgifaktor enn noe annet) Street Fighter II (Sonic Boom! Sonic Boom!) Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har du aldri spilt ALttP?? Nå synes jeg både veldig synd på deg og misunner deg veldig på én gang. 7777901[/snapback] har ikke spilt det jeg heller, enda jeg er enorm zelda elsker. får man like mye glede av det som 3d spillene? 7778786[/snapback] Jeg vil tro det, selv om det er vanskelig å si. Spesielt når A Link To The Past, er det Zelda spillet som fikk meg til å elske Zelda serien. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Donkey Kong Country, ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvilken side har oversikt over når og hva som har kommet av Vc spill? 7778765[/snapback] Wikipedia Lenke til kommentar
nasum Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Vel. Jeg er vel ikke helt overbevist over VC enda. Fikk wii'en min i går og lasta ned super probotector. Men det endte med at jeg fant frem orginale supernintendo og spillte orginalspillet istedet. Men klart det kan komme titler man kanskje ikke har til orginalsystemet etterhvert som man drømte om som liten gutt... Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det er da ingen forskjell på VC Probotector og SNES Probotector? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Sikker på at det ikke er PAL-konverteringsproblematikk da? Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Dersom du har en PAL SNES er probematikken det samme der. Det er faktisk, så vidt jeg kan se, litt reduserte sorte kanter på VC-versjonen. Endret 23. januar 2007 av Bagge Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Flott, jeg lastet ned SFII og Super Probotector i dag tidlig - gleder meg til å spille de (om jeg kommer meg bort fra WoW that is ) Skal kjøpe en Classic kontroller i dag - gøyere med to ! Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Ja, både SFII og SPT gjør seg definitivt best i multiplayer Lenke til kommentar
Knutsi Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Nintendo burde gitt oss noen valgmuligheter rundt video-outputen fra emulatorene deres. WIi burde være i stand til å skalere outputen fra SNES, NES etc. Det burde hjelpe på kabel og TV problematikken... det virker som Wii prøver å sette samme video-modus som spillene opprinnelig kjørte i. Lenke til kommentar
misvisning Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Enig, og litt smart antialiasing hadde heller ikke vært å forakte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg