Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne 2


rjpa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kilde

 

Om den er korrekt kommer A link to the past til SNES VC i løpet av Januar 2007, dvs denne månden :D

 

Samme kilde sier og at Super Mario World kommer i løpet av Januar 2007, men jeg stoler ikke helt på Wiki. Får bare vente å se.

7666043[/snapback]

Oi! Skal bli gøy! Da kjøper jeg begge! ;)

 

Har Golden Axe å Donkey Kong Country allerede da!

 

Jeg elsker min Wii <3

 

Har sluttet å spille wow etter at jeg fikk den. :):thumbup:

Lenke til kommentar
...føler ikke lenger at jeg har noe glede av WoW nå som jeg har skaffet meg en konsoll.

7666224[/snapback]

 

Ja du, etter at eg fikk 360 i hus og etterhvert ein håndfull spill, samt PS2 og Wii så har PC spilling godt fra det vanvittige til 0,nada og nothing at all.

 

Har hatt noen slike bølger opp igjennom årene, konsoll spilling er rett og slett noe heilt eget og godt.

Lenke til kommentar

I går opplevde jeg noe rart når jeg var inne på shopen, jeg hadde tenkt å kjøpe Legend Of Zelda(Nes). Men da jeg kom inn på shopen fant jeg det ikke noe sted, uansett om jeg lette i alfabetisk rekkefølge eller system. Det var veldig rart, men litt seinere tenkte jeg at jeg skulle prøve igjen og da var det tilbake i shoppen. Rart :hmm:

Lenke til kommentar
Får håpe dette spillet kommer på VC, for ikke å glemme River City Ransom.

7674976[/snapback]

 

Holy shit. Jeg har jo spilt dette

 

En av de to fotballspillene jeg som jeg faktisk har likt. (det andre var World Cup '98 til N64)

 

Det var morsomt å spille Sonic the Hedgehog igjen. Jeg synes spillene er helt greit priset også; de er langt ifra dyre. Er det noen som tør å spekulere på hvorvidt oppfølgerne til dette spillet kommer eller ei?

 

Regner med alle Mega Drive-spillene kommer, som vil si Sonic 2 (Med Tails), Sonic 3, og Sonic and Knuckles.

 

S&K er vel den beste i serien så vidt jeg har forstått.

Lenke til kommentar

All I want for xmas...

 

- Secret of Mana (gjerne oxo to'erene, som vi aldri så noe til)

- Final Fantasy 1-6

- Chrono Trigger

- Legend of Zelda - A link to the past

- Super Mario RPG

- Breath of Fire 1, 2

etc.

 

Hm, var visst et mønster der... ;D Håper VC leverer....til tross for at mange av disse er ikke-nintendo lisenser.

Lenke til kommentar
- Secret of Mana

- Chrono Trigger

- Legend of Zelda - A link to the past

- Super Mario RPG

- Breath of Fire 1, 2

 

Ah mange gode der, Chrono Trigger og A Link to the past er vel av den listen der de jeg ser aller mest frem til. Super Mario RPG er et interesangt konsept men klarte liksom ikke helt like Mario i RPG stil. Breath of Fire har jeg bare spilt det ene, men uansett, kongebra spill.

Lenke til kommentar

Hadde problemer hele helgen jeg, kom meg ikke inn på fredag, lørdag eller søndag, og sto bare på "connecting. Pleas wait..." i evigheter (faktisk opptil 2 timer). Men på Mandag ploppa jeg inn på kanalen uten problemer.

 

Tror Wii shop kanalen er en humørsyk liten taternisse.

 

Kan forresten se på denne siden om du får en error kode. Kan være noe med utstyret enkelte ganger.

Lenke til kommentar

Men er det noen andre som finner det irriterende å måtte fysisk slå av maskinen hver gang man bli sittende med dette connection opplegget? Skulle vert mulig å gå tilbake til Wii menyen via Home knappen istedet for å måtte holde inne Power knappen noen sekunder.

 

For som Bear sier, er det mye opp og ned med VC etc. :p

Lenke til kommentar

Det er mye opp & ned med VC ja, men jeg tror det har ,mer med internett forbindelsen enn Nintendo.

Connect24 funger plettfritt, men jeg sliter tidvis med Opera'en også jeg.

 

Forøvrig vil det selvfølgelig ta god til før spill kommer, med tanke på evig lange håndboken som fulger med som beskriver ALT siden man bruker en annen kontroller og greier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...