Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne 2


rjpa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

80 kr for tusen poeng, dfersom du kjøper med kredittkort over nettet. Poengene overføres med en gang. NES-spill koster 500 poeng, TurborafiX koster 600, SNES og MegaDrive koster 800 og N64 koster 1000.

 

Har du ikke kredittkort kan man kjøpe ladekort på spillbutikker, men de koster gjerne litt mer.

Lenke til kommentar
Hvorfor i videste navn og rike får jeg ikke Shop kanalen starta. Den kommer til "connecting. Pleas wait" og thats it, venter til jeg ser mannen med ljåen danser samba i trang tanga (ikke vakkert syn). Argh, tortur av værste sort, jeg vil laste ned Super Mario bros...

7653294[/snapback]

 

Som du ser over, hadde jeg samme problemet. Prøve en restart.

 

Jeg må bare få si at wiishopen er en genistrek, de har virkelig lagt gullegget med det opplegget der. Det å kunne gjenoppleve alle de klassikerne på en moderne konsoll er helt topp.

7653765[/snapback]

 

Indeed. Bare går å venter på at Chrono Trigger, Earthbound, FFVI, SIN & PUNISHMENT og andre godsaker skal komme ut. Håper bare de kommer i det hele tatt, siden de spillene aldri kom til til Europa.

Endret av Bakkland
Lenke til kommentar

Eg spør her eg!

 

Eit SNES spill der man begynner som ein gul jeep-lignende sak med maskingever og slikt. Synsvinkelen er satt ovenfra, så herjer man seg fraomver og skyter vilmann. Spillte det mye hos ein kamerat, kom aldri særlig langt.

 

Om noen har idè ka spillet heiter hadde verden blitt så mye bedre :D

Lenke til kommentar
Om CT kommer til VC så skal jeg ha meg en Wii! :D

7654358[/snapback]

 

Om CT kommer til VC, kjøper jeg en ny Wii, og har den som 'Designated Chrono Trigger Wii of Awesomeness', kjøper custom made CT-skin, og lager en shrine under tv-en der den skal stå.

 

Samme med Sin & Punishment

 

:p

 

 

Noe som hadde vært jævli kult, var hvis LucasArt kom med gamle Scumm-spill til VC. Men hvis jeg kjenner LA rett, så hater de penger og er ignorant over deres storhetstid, så det kommer neppe til å skje.

 

Men jeg tror nok et mod-team kommer til å porte ScummMV. Skjedde med DS, skjer nok med Wii.

 

 

@Mala: Sorry, har ikke hørt om det. Men så hadde jeg aldri SNES heller, da :p

Lenke til kommentar
Noe som hadde vært jævli kult, var hvis LucasArt kom med gamle Scumm-spill til VC.  Men hvis jeg kjenner LA rett, så hater de penger og er ignorant over deres storhetstid, så det kommer neppe til å skje. 

7654962[/snapback]

 

Å herre, det hadde vært MAGISK :dribble:

7658063[/snapback]

Curse of the monkey island med Wiimote'n :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...