Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne 2


rjpa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
controllermatrix2.gif

 

Bildet er hentet fra: Wii-FAn.NET

 

Hørte også rykter om at 007 / James Bond-titler trolig blir for «dyre» å slippe på Virtual Console grunnet lisensiering. Samme gjaldt visst Tetris.

 

Ref: http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_Console_(Wii)

7586382[/snapback]

 

Oi, det er trist.

 

Vet ikke helt om jeg vil kjøpe gamecube kontroll alikevel.

7586393[/snapback]

 

Hva mener du? GC er jo avkrysset på alle mulige spill (Wii, GC, VC, osv) Det er jo den eneste du kan bruke på alle spillene.

Lenke til kommentar

Personlig gjikk eg til innkjøp av Classic kontrolleren pga. GC sin D-pad er bortimot ubrukelig. Altfor liten, imens den man finner på Classic kontrollern sitter som eit skudd. Noen gamle spill som F-Zero MÅ spilles med D-pad.

 

Foøvrig kan eg si det at dama ha okkupert Wii med Donkey Kong....ho har sitti å spillt i mangfoldige timer no, og sliter. Men ho greier ikkje legge fra seg faenskapen...

Lenke til kommentar
Personlig gjikk eg til innkjøp av Classic kontrolleren pga. GC sin D-pad er bortimot ubrukelig. Altfor liten, imens den man finner på Classic kontrollern sitter som eit skudd. Noen gamle spill som F-Zero MÅ spilles med D-pad.

 

Foøvrig kan eg si det at dama ha okkupert Wii med Donkey Kong....ho har sitti å spillt i mangfoldige timer no, og sliter. Men ho greier ikkje legge fra seg faenskapen...

7590612[/snapback]

 

Country? Ah, elsker det spillet. Men det var vanskeligere enn jeg husket. :p

Lenke til kommentar

Lasta ned Bomberman siden det er 5 player på det.

Men noen som får det til å virke?

Står man kan kombinere alle kontrollere, men hvis jeg f.eks tar en gc kontroll i port nr 1, og en wii kontroll, så styrer de samme gubben!

Jeg bruker 4 gc kontrollere, eller 3 wii motes, men hvordan får man den 5'te?

Man kan ikke kombinere wiimotes og gckontrollere.

Lenke til kommentar
Er vel enda ikkje fastslått om vi får verken GoldenEye eller Perfect Dark ettersom Rare ligger trygt og godt under MS sin vinger ;) Men forhandlingene ligger vel i kjølevannet?

7592049[/snapback]

 

Goldeneye? Kaaaanskje. Veldig mange hoops å hoppe igjennom der, ivertfall.

 

Perfect Dark? Aldri i verden. Men kommer sikkert til Live Arcade, da, så man får mulighet til å spille det der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...