JohnRichard Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Bildet er hentet fra: Wii-FAn.NET Hørte også rykter om at 007 / James Bond-titler trolig blir for «dyre» å slippe på Virtual Console grunnet lisensiering. Samme gjaldt visst Tetris. Ref: http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_Console_(Wii) Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Bildet er hentet fra: Wii-FAn.NET Hørte også rykter om at 007 / James Bond-titler trolig blir for «dyre» å slippe på Virtual Console grunnet lisensiering. Samme gjaldt visst Tetris. Ref: http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_Console_(Wii) 7586382[/snapback] Oi, det er trist. Vet ikke helt om jeg vil kjøpe gamecube kontroll alikevel. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det var den drømmen Neida, takk for infoen. Får håpe Turtles spillet kommer da, hvis ikke det også blir for dyrt. KLASSIKER! Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Spilte nettopp gjennom «Turtles in Time» på SNES-Emulator på PS2 sammen med min bror (2-Player). Det var herlig forfriskende, med tanke på at det sikkert er minst 10 år siden vi spilte det sammen sist, da på Super-Nintendo !! Håper også det kommer som VC Endret 27. desember 2006 av JohnRichard Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Bildet er hentet fra: Wii-FAn.NET Hørte også rykter om at 007 / James Bond-titler trolig blir for «dyre» å slippe på Virtual Console grunnet lisensiering. Samme gjaldt visst Tetris. Ref: http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_Console_(Wii) 7586382[/snapback] Oi, det er trist. Vet ikke helt om jeg vil kjøpe gamecube kontroll alikevel. 7586393[/snapback] Hva mener du? GC er jo avkrysset på alle mulige spill (Wii, GC, VC, osv) Det er jo den eneste du kan bruke på alle spillene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Personlig gjikk eg til innkjøp av Classic kontrolleren pga. GC sin D-pad er bortimot ubrukelig. Altfor liten, imens den man finner på Classic kontrollern sitter som eit skudd. Noen gamle spill som F-Zero MÅ spilles med D-pad. Foøvrig kan eg si det at dama ha okkupert Wii med Donkey Kong....ho har sitti å spillt i mangfoldige timer no, og sliter. Men ho greier ikkje legge fra seg faenskapen... Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Personlig gjikk eg til innkjøp av Classic kontrolleren pga. GC sin D-pad er bortimot ubrukelig. Altfor liten, imens den man finner på Classic kontrollern sitter som eit skudd. Noen gamle spill som F-Zero MÅ spilles med D-pad. Foøvrig kan eg si det at dama ha okkupert Wii med Donkey Kong....ho har sitti å spillt i mangfoldige timer no, og sliter. Men ho greier ikkje legge fra seg faenskapen... 7590612[/snapback] Country? Ah, elsker det spillet. Men det var vanskeligere enn jeg husket. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Donkey Kong Country ja Ja det spillet er pokker ta meg heilt jævlig til tider. Dvs. at eg sliter allerede med gruvevogn kjøringa... hehe. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Husker når jeg var liten, så slet jeg med en tretopp-bane der jeg måtte time skytingen ut av tønner. Jeg pleier som regel å gå tilbake å farme 1ups på første-banen for å klare meg gjennom brettene litt lenger ut i spillet Har bare kommet til 3. verden enda Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ja den tønne galskapen er òg eit saftig irritasjonsmoment:P Men det faktusm at det er noen brett mellom savepoints er forbannet. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Tell me about it DKC og Sonic har virkelig mint meg på om hvor mye jeg elsker 2d-platformere. Nå venter jeg bare på Mario-serien, kongen over alle platformere. Come on, Nintendo! Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Probotector og castelvania må iallefall kjøpes! Lenke til kommentar
andm Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg venter på Perfect Dark! Jeg kan jo alltids dra frem den gamle Nintendo-en, men ... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Er vel enda ikkje fastslått om vi får verken GoldenEye eller Perfect Dark ettersom Rare ligger trygt og godt under MS sin vinger Men forhandlingene ligger vel i kjølevannet? Lenke til kommentar
RaZeR91 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kommer Zelda OoT og Majoras Mask?? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Lasta ned Bomberman siden det er 5 player på det. Men noen som får det til å virke? Står man kan kombinere alle kontrollere, men hvis jeg f.eks tar en gc kontroll i port nr 1, og en wii kontroll, så styrer de samme gubben! Jeg bruker 4 gc kontrollere, eller 3 wii motes, men hvordan får man den 5'te? Man kan ikke kombinere wiimotes og gckontrollere. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Er vel enda ikkje fastslått om vi får verken GoldenEye eller Perfect Dark ettersom Rare ligger trygt og godt under MS sin vinger Men forhandlingene ligger vel i kjølevannet? 7592049[/snapback] Goldeneye? Kaaaanskje. Veldig mange hoops å hoppe igjennom der, ivertfall. Perfect Dark? Aldri i verden. Men kommer sikkert til Live Arcade, da, så man får mulighet til å spille det der. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hadde ett Mikke Mus spill jeg mistet for mange år siden jeg er hypp på å teste igjen. Og Roadrunner, for å se om det er like vanskelig som jeg husker det som Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det Mikkemus spillet som tar han helt fra steamboat Mickey eller hva nå enn den heter til "nåtidens" tegnefilm mikke? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Nei, ett som kom før det, husker ikke så mye, men første bane var inspirert av Jack og Bønnestengelen ihvertfall Edit; Magical Quest var det Endret 28. desember 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg