Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne 2

rjpa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I natt skal aLttP komme!

Håper virkelig at det kommer, ass :p

8160422[/snapback]

Ja det håper jeg også! Er veldig lei av at USA og Japan fikk spillet så mye tidligere enn oss i europa som enda ikke har fått det :no:

Ifølge wikipedia kommer Ice Climbers(Nes), Teenage Mutant Ninja Turtles(Nes) og Splatterhouse(Turbografx) imorgen :hmm:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Virtu...es_%28Europe%29

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Kan man kjøpe wiipoints med visa-electron? Tror selv at det er lite trolig men man vet jo aldri...

Ja, Fy faen det virket! genialt, haha det er bare fantastisk! Det skal jo egentlig ikke gå :!:  :D

8159761[/snapback]

Du har ikke noe Credit Card number med Visa electron. Så det går nok ikke.

Lenke til kommentar
Kan man kjøpe wiipoints med visa-electron? Tror selv at det er lite trolig men man vet jo aldri...

Ja, Fy faen det virket! genialt, haha det er bare fantastisk! Det skal jo egentlig ikke gå :!:  :D

8159761[/snapback]

Du har ikke noe Credit Card number med Visa electron. Så det går nok ikke.

8162260[/snapback]

Hahaha, hvordan kan du si det når jeg nettopp har sagt at det gikk? Og jo selvsagt har jeg kredittkort nummer, det er jo visa electron

Lenke til kommentar
Electron kort skal ikke ha visa-nummer, poenget med electron kort er at dem ikke går på kredit.

8164668[/snapback]

Herregud, tror du jeg lyver eller? Jeg har et Nordea undomskort med Bank Axcept og Visa electron. Dette har et kortnummer på forsiden, ergo et kredittkortnummer. Nei det er ikke kreditt på det og JA jeg fikk kjøpt Wii-points med det i shop channel.

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Electron kort skal ikke ha visa-nummer, poenget med electron kort er at dem ikke går på kredit.

8164668[/snapback]

Herregud, tror du jeg lyver eller? Jeg har et Nordea undomskort med Bank Axcept og Visa electron. Dette har et kortnummer på forsiden, ergo et kredittkortnummer. Nei det er ikke kreditt på det og JA jeg fikk kjøpt Wii-points med det i shop channel.

8164715[/snapback]

Sier ikke at du lyver, men electron kort skal ikke ha visa-nummer. Og du burde ikke ha mulighet til å kjøpe wii-points med det, hvorfor du har visa-nummer vet jeg ei.

***Trommevirvel***

Nattens event er:

Ice Climber - NES

Splatterhouse - Turbografx

Teenage Mutant Ninja Turtles - NES

Akkurat det som stod på Wikipedia.

Endret av Blomvik
Lenke til kommentar

Vel nå er det en stund siden jeg hadde electron kort, men i gamle dager, når jeg var yngre, da kunne man knapt kjøpe ting med ett electron kort. Visa nummer var sånt vi drømte om, kunne ikke engang bruke det i butikken den gang.

Også måtte vi gå 15 km til skolen, i 3 meter snø og vi spiste bare en gang i uken....

Konklusjon: Har man visa-nummer så burde det gå å kjøpe Wii-poeng gjennom Virtuell Konsoll.

Back on topic.....

Lenke til kommentar

Visa Electron-kort funker de fleste steder i Europa i dag. Så godt som alle steder i Norge.

Stemmer at noen Visa Electron kort har kortnr på forsiden (bla Nordea), derfor kan man handle noen steder på nettet med disse, men de er fremdeles ikke fullverdige VISA-kort. Dvs at man ikke kan handle offline (shoot me if i'm wrong)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...