Fspirit Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Fy faen.. Dette er elendig, Nintendo.. Rette og slett elendig.. Er så pissed akkurat nå! Hvorfor skal vi europeere alltid nedprioriteres? Argh.. 8058123[/snapback] Njaaa......vil ikke si det. Bio-Hazard Battle er et veldig bra spill etter min mening. Endret 1. mars 2007 av KingKoki Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Med OoT sist uke så hadde jeg egentlig ikke forventet LttP i kveld, men det var lite spennende titler da. Kanskje jeg prøver meg på Sword of vermillion eller Chew man, men ikke i kveld, skal ta ganondorf i Twilight Princess nå. Edit: Bio-hazard kan godt være et bra spill det, men vi mangler jo ikke shmups på vc for tiden =P Endret 1. mars 2007 av Blomvik Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Vel, bade USA og Japan har fått tre Zelda-spill på noen uker, inklusiv aLttP, så jeg ser ikke hvorfor vi ikke kan det.. Endret 2. mars 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nå har jeg ikke sett noen salgs nummer, men det kan jo tenkes at de tidligste zelda spillene solgte dårlig i forhold til LttP, MM og OoT. Og at NOE fant ut at dem skulle prøve å rake det ut litt? Men det er jo mest en vill gjetning, kan være hvilken-som-helst grunn..... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Selv gleder jeg meg til den dagen jeg kommer inn på VC.. Kommer bare til at den står og connecter.. Har lyst på OoT og slike spill! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nå har jeg ikke sett noen salgs nummer, men det kan jo tenkes at de tidligste zelda spillene solgte dårlig i forhold til LttP, MM og OoT. Og at NOE fant ut at dem skulle prøve å rake det ut litt?Men det er jo mest en vill gjetning, kan være hvilken-som-helst grunn..... 8058850[/snapback] Tviler på den teorien, egentlig.. For de tidligste Zelda-spillene selger ikke bedre om de dropper å legge ut aLttP.. Vel, jeg veit ikke hva grunnen er.. Men uansett, irriterende er det. Lenke til kommentar
dracula Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg skulle ønske de la ut flere unike spill på VC, jeg har allerede drøssevis av versjoner av de mest populære nintendo spillene. Men siden vi kun kommer til å få PAL spill her i Norge, så kan man bare glemme SNES Rpgs som kun så dagens lys i NTSC versjon. Til det må vi nok fortsatt ty til emulatorer. En kan se lenge etter Super Mario RPG for eksempel. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg skulle ønske de la ut flere unike spill på VC, jeg har allerede drøssevis av versjoner av de mest populære nintendo spillene. Men siden vi kun kommer til å få PAL spill her i Norge, så kan man bare glemme SNES Rpgs som kun så dagens lys i NTSC versjon. Til det må vi nok fortsatt ty til emulatorer. En kan se lenge etter Super Mario RPG for eksempel. 8060583[/snapback] Var noe snakk om at de spillene som bare kom i NTSC og JAP kanskje kommer på VC i Europa.. Husker ikke hvor jeg leste det.. Lenke til kommentar
dracula Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det ville ha vært fint om det var sant, det er jo flust av gode spill som aldri så dagens lys i Europa. Lenke til kommentar
kong3n Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Skuffet over spillene som kom til VC i dag. Kunne da i det minste ha sluppet Sonic 2 da dem var i gang med en mega SEGA update. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ikke lenge til neste slipp nå Lenke til kommentar
kong3n Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Gleder meg Får håpe på noen brukebare titler denne gangen! Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Nattens oppdatering: Double Dungeons - Turbografx Galaga - Nes Super Ghouls 'n' Ghosts - Snes Ghouls 'n' Ghost burde i vertfall være etterlengtet for noen her, selv om jeg tror det kom på gba i fjor (kan være jeg tar feil da) Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Pokker.. -_- Er ikke så mange mulighter igjen for aLttP nå, siden det skulle komme i første kvartal Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Dårlige greier, hvor er Alttp? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Super Ghouls 'n' Ghosts skal jeg ha. Hva med å bare døpe om denne tråden til 'Shit, ikke ALTTP denne gangen heller'? edit: leif Endret 9. mars 2007 av Monkeyboy Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 A link to the past kommer 16,23 eller 30 Mars, jeg tipper 30 Mars jeg, men håper det kommer før. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg skulle ønske de la ut flere unike spill på VC, jeg har allerede drøssevis av versjoner av de mest populære nintendo spillene. Men siden vi kun kommer til å få PAL spill her i Norge, så kan man bare glemme SNES Rpgs som kun så dagens lys i NTSC versjon. Til det må vi nok fortsatt ty til emulatorer. En kan se lenge etter Super Mario RPG for eksempel. 8060583[/snapback] Tror nok ikke Nintendo er så dum at de driter i å slippe topp-spill bare for at de aldri hadde PAL release for 10-20 år siden. Markedet er noe annerledes idag enn det var da. Venter på Chrono Trigger og Final Fantasy VI A link to the past kommer 16,23 eller 30 Mars, jeg tipper 30 Mars jeg, men håper det kommer før. Schwing! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Leste over en liten omtale av A link to the past på Gamespot. Og enten har det rablet for mannen som omtaler spillet eller så er det noe feil med poeng skalaen til Gamespot. While Nintendo's last two console platforms have had to wait for a good, long time before getting a game in the Legend of Zelda series, the Wii is already thick with Zelda action. A Link to the Past is the third Zelda game to appear on the platform. While that's a whole lot of Zelda in a very short time, it's hard to argue with the glut when the games are so good. A Link to the Past is, arguably, the greatest Zelda game ever released. And unless you still have a Super Nintendo handy, or you purchased the relatively recent rerelease for the Game Boy Advance, you should lay down some virtual cash and pick this up. The story's roughly what you'd expect from the series. Link's a simple guy who lives in a small house in the middle of a forest. He's awoken one rainy night by the voice of Princess Zelda, who has been imprisoned in her castle by an evil wizard. This sets the tale in motion and sets you off on a large adventure in the traditional Zelda style. There are plenty of dungeons to explore and a large overworld to navigate. There's also a dark world to visit, which is a not-quite-right version of the regular, light world. In case you're unfamiliar with the game, this dual-dimension action is much like the young Link/old Link change in Ocarina, or, to a lesser extent, the human/wolf form changes in Twilight Princess. You'll occasionally need to visit the dark side to navigate passages that are blocked on the light side, and vice versa. A Link to the Past is a lengthy adventure, even if you sort of remember what to do from a past play-through. There's a lot to do and see before you reach the final confrontation, and almost all of it is of the highest quality. As you'd expect from a Super Nintendo game on the Virtual Console, the emulation is just fine from a speed, graphics, and sound perspective. This game contains some fantastic music, and in its day, the graphics were also fantastic. Those graphics still hold up pretty well, and there's a certain sense of charm to its look that doesn't fade with time. You'll need to use either a GameCube controller or a Classic Controller for the game, and the Classic Controller wins out due to its more Super Nintendo-like button layout. If you enjoyed playing Twilight Princess but aren't familiar with many of the other games in the series, you should definitely go back and give A Link to the Past a shot. It won't take long for you to see why many regard this game as the best in the series. Som vanlig leser jeg mye fint i omtalen. Og jeg ser ingen ting negativt i den omtalen som forteller hva det er spillet blir trukket så grasalt for, for her kommer sjokket: Gameplay 8 Graphics 7 Sound 8 Value 8 Tilt 10 Total: 8,5 Hvem har skrevet dette? Hvem andre enn Jeff Gerstmann. Har han noe imot Zelda spillene eller er han bare blottet for skrive egenskaper? Han har og gitt OoT 8.9 og TP 8,8. Ikke at det er gode karakterer men jeg synes mannen skriver noe annet enn det han bedømmer. Noen ta fra han rettighetene til å skrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg