Gå til innhold

Virtual Console, diskusjon/informasjons-emne 2

rjpa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg game SMW med min nye Classic Controller!

Håper bare aLttP kommer også.. Er derfor jeg kjøpte CC'en :/

8017479[/snapback]

SMW FTW! Det kvintessentielle Mario-spillet! IMO har ikke engang SM64 kommet nært det i kreativitet og spillglede.

8018060[/snapback]

Enig i alt du sier, bortsett fra det med Super Mario 64.. Jeg mener SM 64 er hakket bedre, men SMW er skikkelig gøy, må jeg si! Og utrolig digg å spille med Classic Controlleren <3

Har fire spill totalt nå, 3 av dem har jeg fra før på andre konsoller.. xD

Skuffet over Sonic.. Visste at det var eneren, skulle nok helle venta til 2, eller 3 kom.. Eller kjøpt meg OoT eller DKC.. Jaja, men når aLttP kommer skal jeg feire det ved å svi av en del hundre kroner der :D

Lenke til kommentar

Jeg hadde jævla store problemer med å komme på nett med Wii'en, måtte alltid prøve 100 ganger..

Men så flyttet jeg ruteren fra å henge på veggen, og ned på ett bord 10 cm under, nå fungerer det hver bidige gang :-) Dog litt tregt på fredager og lørdager, men det har vel sine grunner..

Lenke til kommentar
Enig i alt du sier, bortsett fra det med Super Mario 64.. Jeg mener SM 64 er hakket bedre, men SMW er skikkelig gøy, må jeg si! Og utrolig digg å spille med Classic Controlleren <3

Har fire spill totalt nå, 3 av dem har jeg fra før på andre konsoller.. xD

Skuffet over Sonic.. Visste at det var eneren, skulle nok helle venta til 2, eller 3 kom.. Eller kjøpt meg OoT eller DKC.. Jaja, men når aLttP kommer skal jeg feire det ved å svi av en del hundre kroner der :D

8019937[/snapback]

Ja, var litt skuffet over Sonic jeg også. For det første er det dårlig emulering, og for det andre blekner det i forhold til Mario-spillene, både i bane-design og gameplay. Men kommer sikkert til å kjøpe Sonic 2 og 3 allikevel. Disse skal visst være veldig mye bedre enn 1ern.

Endret av Bakkland
Lenke til kommentar
Dere som må koble til 100 ganger for å få Nintendo Wii`en opp på nettet burde bytte ut default channel på ruteren. Default er channel 6, vis dere setter den til 11, så funker WII`en online på første forsøk hver gang.

8018523[/snapback]

I tillegg ar det å anbefale å låse netveret med WEP koding. Var der det som gjorde utslag i mitt tilfellet. Nå funker internetten meget bra.

Lenke til kommentar
Stemmer det.

Jeg runda Super Mario World i dag - alle 96 brettene er i boks :)

Edit. 97 inkl Bowser, men den går ikke å lagre, hehe.

8055960[/snapback]

Er på godt veit jeg og.. Selvom jeg bare er på "verden" fem eller noe :p xD

Men egentlig så vil jeg ikke runde det.. SMW + Classic Controlleren er et dreamteam som funker så utrolig bra..

Tror jeg har runda det på gode gamle SNES, men det begynner å bli en liten stund siden :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...