kong3n Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Dere som må koble til 100 ganger for å få Nintendo Wii`en opp på nettet burde bytte ut default channel på ruteren. Default er channel 6, vis dere setter den til 11, så funker WII`en online på første forsøk hver gang. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Nå skal jeg game SMW med min nye Classic Controller! Håper bare aLttP kommer også.. Er derfor jeg kjøpte CC'en :/ 8017479[/snapback] SMW FTW! Det kvintessentielle Mario-spillet! IMO har ikke engang SM64 kommet nært det i kreativitet og spillglede. 8018060[/snapback] Enig i alt du sier, bortsett fra det med Super Mario 64.. Jeg mener SM 64 er hakket bedre, men SMW er skikkelig gøy, må jeg si! Og utrolig digg å spille med Classic Controlleren <3 Har fire spill totalt nå, 3 av dem har jeg fra før på andre konsoller.. xD Skuffet over Sonic.. Visste at det var eneren, skulle nok helle venta til 2, eller 3 kom.. Eller kjøpt meg OoT eller DKC.. Jaja, men når aLttP kommer skal jeg feire det ved å svi av en del hundre kroner der Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg hadde jævla store problemer med å komme på nett med Wii'en, måtte alltid prøve 100 ganger.. Men så flyttet jeg ruteren fra å henge på veggen, og ned på ett bord 10 cm under, nå fungerer det hver bidige gang :-) Dog litt tregt på fredager og lørdager, men det har vel sine grunner.. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Enig i alt du sier, bortsett fra det med Super Mario 64.. Jeg mener SM 64 er hakket bedre, men SMW er skikkelig gøy, må jeg si! Og utrolig digg å spille med Classic Controlleren <3 Har fire spill totalt nå, 3 av dem har jeg fra før på andre konsoller.. xD Skuffet over Sonic.. Visste at det var eneren, skulle nok helle venta til 2, eller 3 kom.. Eller kjøpt meg OoT eller DKC.. Jaja, men når aLttP kommer skal jeg feire det ved å svi av en del hundre kroner der 8019937[/snapback] Ja, var litt skuffet over Sonic jeg også. For det første er det dårlig emulering, og for det andre blekner det i forhold til Mario-spillene, både i bane-design og gameplay. Men kommer sikkert til å kjøpe Sonic 2 og 3 allikevel. Disse skal visst være veldig mye bedre enn 1ern. Endret 25. februar 2007 av Bakkland Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Dere som må koble til 100 ganger for å få Nintendo Wii`en opp på nettet burde bytte ut default channel på ruteren. Default er channel 6, vis dere setter den til 11, så funker WII`en online på første forsøk hver gang. 8018523[/snapback] I tillegg ar det å anbefale å låse netveret med WEP koding. Var der det som gjorde utslag i mitt tilfellet. Nå funker internetten meget bra. Lenke til kommentar
celebos Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg venter på supermario 2 og 3, noen som har peil på når det kommer ? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 A Link to the Past BURDE komme på fredag, ass.. Ellers.. Veit jeg ikke hva jeg gjør xD Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Tviler sterkt på at det kommer, Zelda II (NES) og Zelda (N64) kom jo nettopp. (Håper jeg tar feil seff) Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Tviler sterkt på at det kommer, Zelda II (NES) og Zelda (N64) kom jo nettopp. (Håper jeg tar feil seff) 8036218[/snapback] Hvorfor tviler du på det? USA og japan har fått Zelda II, OoT og aLttP på en ganske kort periode, hvorfor kan ikke vi få det, også? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Var jeg ikke klar over, håper jo selvsagt vi får det - da ALtP er kos Lenke til kommentar
kong3n Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Håper på Dr.Mario om ikke alt for lenge Gull spill Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Dr. Mario er konge på 2 player !! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Bare fire timer til.. Det er vel da spillene kommer? Eller blander jeg? Denne gangen SKAL aLttP komme.. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Stemmer det. Jeg runda Super Mario World i dag - alle 96 brettene er i boks Edit. 97 inkl Bowser, men den går ikke å lagre, hehe. Endret 1. mars 2007 av JohnRichard Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Stemmer det. Jeg runda Super Mario World i dag - alle 96 brettene er i boks Edit. 97 inkl Bowser, men den går ikke å lagre, hehe. 8055960[/snapback] Er på godt veit jeg og.. Selvom jeg bare er på "verden" fem eller noe xD Men egentlig så vil jeg ikke runde det.. SMW + Classic Controlleren er et dreamteam som funker så utrolig bra.. Tror jeg har runda det på gode gamle SNES, men det begynner å bli en liten stund siden Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Klart det skal rundes, har jo to "saveslotter" til som må til 96 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Klart det skal rundes, har jo to "saveslotter" til som må til 96 8057304[/snapback] Hehe Si ifra her like over tolv hvilke spill sm har kommet, om noen gidder.. Jeg gidder ikke flytte Wii'en til den når ruteren Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvilke spill kom? Er ekstremt nysgjerrig skjønner dere =P Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Kveldens release: Bio-Hazard Battle Chew Man Fu Streets of Rage Sword of Vermillion Chew man er Turbografx, resten er sega. Endret 1. mars 2007 av Blomvik Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Fy faen.. Dette er elendig, Nintendo.. Rette og slett elendig.. Er så pissed akkurat nå! Hvorfor skal vi europeere alltid nedprioriteres? Argh.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg