bkf_94 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei jeg er en gutt på 13 år, mine to bestevenner er Bosniske og det hender ofte at de sier noe om en person (På Bosnisk) og etter på må de hviske det til meg (på norsk) o.l ...........så jeg tenkte meg og lære Bosnisk (Men ikke 'post' tips om språk-kurs til 800-900 kr) Blir glad for alle tips!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 http://home.freeuk.com/iandart/ Gratis. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 http://home.freeuk.com/iandart/ Gratis. 8237390[/snapback] Tusen takk :D:D Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Baksnakkespråk, altså? 8281456[/snapback] Garantert. Det er faktisk mer morsomt enn det høres ut som. Gikk i 3 år og snakka norsk blant masse amerikanere. Skøy Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Baksnakkespråk, altså? 8281456[/snapback] ikke akkurat. Først og fremst har jeg villet lære et fremmedspråk ganske lenge og siden mine to bestevenner er bosniske er jo det perfekt pluss at de kan hjelpe meg hvis det er noe jeg ikke skjønner. PS: Jenter tenner jo på fremmedspråk, gjør de ikke!?!?!?......... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 [PS: Jenter tenner jo på fremmedspråk, gjør de ikke!?!?!?......... 8316838[/snapback] Tenner på? Det vet jeg ikke helt. Noen romantiske fremmedspråk kan kanskje være sjarmerende, men bosnisk er ikke romantisk. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 PS: Jenter tenner jo på fremmedspråk, gjør de ikke!?!?!?......... 8316838[/snapback] hahahahahahhAHHAHAHHHahhahhahahahhhAHaHahhahahahaha ...du har nok misforstått. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 PS: Jenter tenner jo på fremmedspråk, gjør de ikke!?!?!?......... 8316838[/snapback] Neeeh.. Om de gjør det er det ikke på bosnisk, det er liksom ikke DET pene språket. Jeg kan bosnisk, men det fordi foreldrene mine er bosniske, ville aldri selv tatt intiativ til å lære det. Men om du virkelig vil lære språket finnes det jo endel språk cd'r der man kan lære seg ett språk selv, på biblioteket eller på nett. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Ja, jeg er enig at Bosnisk ikke er verdens mest romantiske språk men jeg lærer jo først og fremst dette pga to av mine bestevennner er Bosniske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå