Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lakkeringssted for russebil.


mck

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er med på en russebil, Dodge RAM 350, har skaffet lakk for 1000,- og en som kan lakke gratis, det eneste vi trenger da er et sted vi kan lakkere. Er det noen som vet om noen mulige steder i Østfold? Og da spesielt i Indre-Østfold, eller en måte vi kan løse det på. Det hadde vært veldig fint. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er russebilen feilfri ellers?

 

Hvis ikke holder det med å koste rein en garasje, trekke plast på veggene og fukte gulvet før dere lakker.. Og sette på en halvstor tørkegreie (som blir brukt i industribygninger) inni der og lakke.

 

Mange som gjør det på sine privatbiler, og vil tro det holder til en russebil om dere ikke er fryktelig pirkete.

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis skal vel lakkere en russebuss og vi skal stå ute. Det er ikke noe problem bare det er vindstille og ikke så støvete ute. Et par tips da er å ikke stå under trær, vanne bakken og gjøre det når det er varmt. Men pass igjen på å gjøre det i sola, blander man litt feil kan lakken bli veldig matt enkelte steder pga at den tørker FOR fort (erfaringer...)

 

1000 kroner for lakken, bengalakk eller? Kjøpt på maxbo e.l.? Den tørker ganske fort, så den er ganske lett å lakke.

Lenke til kommentar
Jeg og en kompis skal vel lakkere en russebuss og vi skal stå ute. Det er ikke noe problem bare det er vindstille og ikke så støvete ute. Et par tips da er å ikke stå under trær, vanne bakken og gjøre det når det er varmt. Men pass igjen på å gjøre det i sola, blander man litt feil kan lakken bli veldig matt enkelte steder pga at den tørker FOR fort (erfaringer...)

 

1000 kroner for lakken, bengalakk eller? Kjøpt på maxbo e.l.? Den tørker ganske fort, så den er ganske lett å lakke.

8253083[/snapback]

Ok, får se, nei vi får den såpass billig imot sponsing, koster egentlig 6-7000, er ordentlig med sprøyte og kompressor og hele pakka:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...