Kiman™ Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Driver å utvikler en interaktiv CD, og trenger et gratis flashgalleri eller eventuelt en tutorial på hvordan jeg lager et galleri som henter bildene fra en mappe og viser dem. Dette må fungere på en CD. Vil gjerne ha mulighet for å legge til musikk og autoplay-, play-, og stoppknapper osv må være inkludert. Håper noen kan hjelpe, dette har frustrert meg en stund Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Akkurat dette har jeg også behov for! Jeg vil aller helst ha et on-demand da, som oppdateres når jeg legger inn nye bilder, men akkurat på CD har jeg en god løsning. Last ned Adobe Lightroom. Det lager et galleri til deg på 1-2-3.. Både fet layout og enkel navigasjon. Burde holde om det er på en CD, ettersom at du ikke legger inn flere bilder etter det er brent. Lightroom finner du på Adobe.no Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg er også på jakt etter ett flash-galleri som henter ut alle bildene som ligger i en mappe. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Trikset er XML+Flash, det er ikke vanskelig. Noen av resultatene i dette Google-søket burde hjelpe deg. Det finnes hundrevis av forskjellige, så jeg kan egentlig ikke anbefale noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå