Glipp Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei! kjører nå stalker på win Vista, men har irriterende save games problemer, ved at spille krasjer til desktop når jeg prøver og save. så jeg har vurdert og dual boote med winxp og winvista, og så installere Stalker på XP. men når det kommer patch, og nye drivere osv, så vil jeg spille det på vista igjen. men lurer på. har klart og save en game nå, men hvor finner jeg savegamene ? slik at jeg vet det, når jeg tar og brenner de ut, up putter de i samme lokasjon i winvista. -Takk Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Så vidt jeg kan se ligger mine i: C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\savedgames Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Så vidt jeg kan se ligger mine i:C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\savedgames 8236960[/snapback] der lå de ja. =) takker for svar.. litt OT.. har bare en HDD. 500GB, har det noe og si, om jeg installerer WinXP på samme hdd? har bare 1 partision. C: eller blir det bare problemer ? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hvilket OS bruker du nå da? Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Hvilket OS bruker du nå da? 8237340[/snapback] vista 32 bit Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Da vet jeg ikke, dessverre. Jeg gjorde noe lignende da XP kom. Jeg brukte Windows 98 SE, og bare installerte Windows XP rett over. Det funka helt greit det. Men jeg vet ikke hva som vil skje om du installerer Windows XP over Vista 32-bit... Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Da vet jeg ikke, dessverre. Jeg gjorde noe lignende da XP kom. Jeg brukte Windows 98 SE, og bare installerte Windows XP rett over. Det funka helt greit det. Men jeg vet ikke hva som vil skje om du installerer Windows XP over Vista 32-bit... 8237374[/snapback] har ikke planer om og installerer over. men ha som dual boot. altså 2 windows på 1 hdd. så jeg kan velge hvilken jeg skal boote under oppstart Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det hadde jeg i starten også, men plutselig fikk jeg ikke lov til å velge lenger, så derfor tør jeg ikke si at det kommer til å funke helt feilfritt :S Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 fant forsåvidt en annen post, med samme spm som dette, her, så da sier jeg bare takker for svar til alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå