hitokiri Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Vår journalist Marius opplever gledene ved å være mobilløs. Og han er fortsatt forbannet på kundeservice. Les mer Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Egentlig ganske behagelig med en hel uke uten nattlige samtaler med fulle familiemedlemer God bedring! Lenke til kommentar
bidz Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Nysgjerrig på hvilken IP-telefoni leverandør det er snakk om! Sånt burde dere opplyse om, alle burde kunne dele sånne negative erfaringer med leverandører. Si navnet til leverandøren! Lenke til kommentar
vizer Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 "Det er tydeligvis for vanskelig for dem å fortelle meg hvordan jeg viderekobler til mobilsvar. Så jeg har gått rundt og trodd at mobilsvar fanget opp de samtalene jeg har gått glipp av. Dengang ei." Har du ikke personsvar på ip-telefonen? Ser ikke poenget når du ønsker å viderekoble til en tjeneste du ikke kunne bruke Hvis du vil nå personsvar, så har du vel et personsvar nr? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ip telefon suger:| Hadde det en periode og den overtok hele linja Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er muligens en god ide å skjule "jailbait"-mappa og mailen til personen du snakket med? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jailbait-mappa? (141414) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg