Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kazaa vs KazaaLite


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet ned en kazaa light 200, der jeg pleier å laste den ned fikk ikke til å gi meg den, men så fant jeg den et annet sted, greit nok, men cydoor var der...

 

Fordelen med kazaa light er at du kan bruke et program som heter klcheater og øker participation til max = bra hastighet på downloading...

 

Skulle vel ikke sagt det...

Lenke til kommentar

Quote:


Admin'c skrev (2002-12-13 23:10):

Lastet ned en kazaa light 200, der jeg pleier å laste den ned fikk ikke til å gi meg den, men så fant jeg den et annet sted, greit nok, men cydoor var der...

[klippe]


 

Kazaa Lite inneholder ikke cydoor, men en "dummy"-fil som bare er der for at programmet skal fungere. Tidligere versjoner av adaware som kun sjekket filnavnet vil rapportere at den inneholder cydoor, det skal ikke skje hvis man bruker nyeste versjon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
kazaa = kazaa pluss MASSE spywarez.

 

kazaalite = alle funksjonene til kazaa, uten spywarez..

 

Jeg bruker Diet Kazaa. Helt uten spyware. Har den geniale funksjonen at den automatisk høyreklikker på download file og velger "Find More Sources for Download" :)

og hvor finner man "Diet kazaa" da...?

Lenke til kommentar
Kazaa = Lovlig

Kazaa Lite = Warez (ulovlig)

ehhh???? nei?

 

Utklipp fra Kazaa Lite License agreement:

 

Please note that installing this software is ILLEGAL and is in violation of the KaZaA Media Desktop Terms of Use. If you do, however, install the software contained in this package, you agree to take ALL responsiblity for your actions.

 

Tyder ikke dette annerledes enn at det er å regne som wares!

Har noen andre meninger er disse hjertlig velkomne :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...