larsmk Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jada, jada, jeg kunne sikkert funnet det ut ved å søke litt, men likevel: Hva er forskjellen på de to? (I topic) Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 kazaa = kazaa pluss MASSE spywarez. kazaalite = alle funksjonene til kazaa, uten spywarez.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 kazaalite mangler spyware Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Det var det jeg håpte på, ja.... Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Det du vil merke med kaasa lite er at enkelte "knapper" og kommandoer er borte.... dvs. at knappene er der men at det ikke står noe på dem. Tror derfor det er en hacket versjon... og adaware finner ikke noe spyware på makina så det er nok riktig det De over sier :smile: Sveinl. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hei! Hvorfor bruker folk den vanlige Kazaa da? Hvis det ikke er noen ulemper med Kazaa lite i forhold til Kazaa mener jeg. :smile: Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Fordi folk ikke vet bedre... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Fordi de ikke vet om den? De fleste aner nok ikke hva Kazza inneholder. Eller bryr seg for den del. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Lastet ned en kazaa light 200, der jeg pleier å laste den ned fikk ikke til å gi meg den, men så fant jeg den et annet sted, greit nok, men cydoor var der... Fordelen med kazaa light er at du kan bruke et program som heter klcheater og øker participation til max = bra hastighet på downloading... Skulle vel ikke sagt det... Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Admin'c skrev (2002-12-13 23:10):Lastet ned en kazaa light 200, der jeg pleier å laste den ned fikk ikke til å gi meg den, men så fant jeg den et annet sted, greit nok, men cydoor var der...[klippe] Kazaa Lite inneholder ikke cydoor, men en "dummy"-fil som bare er der for at programmet skal fungere. Tidligere versjoner av adaware som kun sjekket filnavnet vil rapportere at den inneholder cydoor, det skal ikke skje hvis man bruker nyeste versjon. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 23:10, skrev Admin'c:Fordelen med kazaa light er at du kan bruke et program som heter klcheater og øker participation til max = bra hastighet på downloading...Skulle vel ikke sagt det... Juksere og fakere har ingenting på P2P-nettverk å gjøre. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 I Kazaa 2.02 kan man velge om spyware skal legges inn eller ikke under installasjonen. Om noen flere legges inn uten at vi får vite om det vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Kazaa = Lovlig Kazaa Lite = Warez (ulovlig) Lenke til kommentar
GeirBraaten Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 kazaa = kazaa pluss MASSE spywarez. kazaalite = alle funksjonene til kazaa, uten spywarez.. Jeg bruker Diet Kazaa. Helt uten spyware. Har den geniale funksjonen at den automatisk høyreklikker på download file og velger "Find More Sources for Download" Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Kazaa = LovligKazaa Lite = Warez (ulovlig) ehhh???? nei? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 kazaa = kazaa pluss MASSE spywarez. kazaalite = alle funksjonene til kazaa, uten spywarez.. Jeg bruker Diet Kazaa. Helt uten spyware. Har den geniale funksjonen at den automatisk høyreklikker på download file og velger "Find More Sources for Download" og hvor finner man "Diet kazaa" da...? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 og hvor finner man "Diet kazaa" da...? www.google.com Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Kazaa = LovligKazaa Lite = Warez (ulovlig) ehhh???? nei? Utklipp fra Kazaa Lite License agreement: Please note that installing this software is ILLEGAL and is in violation of the KaZaA Media Desktop Terms of Use. If you do, however, install the software contained in this package, you agree to take ALL responsiblity for your actions. Tyder ikke dette annerledes enn at det er å regne som wares! Har noen andre meninger er disse hjertlig velkomne Lenke til kommentar
GeirBraaten Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=...&search=+Go%21+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå