Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sote ruter på BMW 520i 1990, vinduer må skrus av?

uzzi

Anbefalte innlegg

Har hørt at mann må ta ut vinduer også sette på sotefilm altså...

men husker en annen tilfelle der forrige naboen min gjore det ganske raskt og utenom å skru dem altså...

Det følger vell med bruksanvisning for å sote ruter når mann kjøper sånn sotefilm fra biltema?

hvordan burde jeg gjøre det når jeg har en bmw 520i fra 90 tallet. ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anbefaler absolutt at du skrur ut rutene. du får bedre resultat og jobben blir mye lettere.

8236603[/snapback]

ok, takk men det som er probleme er at jeg har aldrå skrudd ut vinduene før hehe....

Lenke til kommentar
Anbefaler absolutt at du skrur ut rutene. du får bedre resultat og jobben blir mye lettere.

8236603[/snapback]

ok, takk men det som er probleme er at jeg har aldrå skrudd ut vinduene før hehe....

8236647[/snapback]

la heller noen som kan det sote rutene dine... blir sjeldent bra når folk gjøre sant privat, koster ikke allverdens å få det gjort hos et firma heller...

Lenke til kommentar

8236603[/snapback]

8236647[/snapback]

la heller noen som kan det sote rutene dine... blir sjeldent bra når folk gjøre sant privat, koster ikke allverdens å få det gjort hos et firma heller...

8262449[/snapback]

Noen som veit hvor mye det koster å ta det hos en eller annen firma? altså sånn at det blir bedre enn å ta det hjemme da for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Noen som veit hvor mye det koster å ta det hos en eller annen firma? altså sånn at det blir bedre enn å ta det hjemme da for å si det sånn...

8262703[/snapback]

Rundt 750kr pr rute tenker jeg.. :)

8265648[/snapback]

Og hvis man tar det hjemme og bruker litt tid på det koster det solfilmen og ei zaloflaske (= Skal gjøre det selv til sommern, vet om noen som kan veilede meg.

Priseksempel:

Sideruter bak: 1500 (hvis 750 kr ruta stemmer)

Bakrute: 1500+++ ( må sikkert ta ut og lime den inn igjen)

Slik jeg ser det er det ganske så verdt det å ihvertfall prøve selv (= Eller få hjelp av noen man kjenner, feks ta kontakt med den forrige naboen din.

Kjøper du filmen selv som koster 149 rullen klarer du deg med 3 ruller og det blir 447 kr. Det er litt over halvparten av det EI rute bak koster.

Endret av Clerion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...