Solid Edge Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei. I alle år har vi hatt kabel TV i TV stua vår, men tiden er inne for forandringer. vi skal nå ha 3 nye kabel TV'er i huset. I dag har vi et uttak til Internett og et uttak til TV. På den flotte tegningen nedenfor ser dere hvordan det skal være. De blå boksene er TV'er og den grønne er inntaket. den hvite er hvor vi bruker internett. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal koble det? Når jeg gikk gk elektro og var utplassert i bedrift, sa mentoren min at jeg måtte koble det i en hviss rekke følge noen som vet hvilken rekkefølge jeg skal koble det i? TV.bmp Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Du setter opp en splitter med individuell demping på utgangene der inntaket er og legger opp et stjernenett med dertil egnet coax med multimediauttak på hver kontakt. Monter endemotstand i datauttakene som ikke blir brukt. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Slik ville jeg lagt det opp: tv.pdf Utstyr: Splitter x1: Splitter 1-4 veis antenne kontakt (innfelt) x2: (var vel bare 2 du skulle utvide med...?) Antenne kontakter Kabel, eks.: Kabel Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Den der modellen er ikke egnet til databruk desværre. I fra mitt ståsted er det kun rent stjernenett som er godt nok. Har opplevd dårlig signal på 3. kontakten i et serienett. Vet denne modellen er godkjent men for best signal på alle kontaktene så gå for stjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå