Joachimen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Heisann.. Når jeg skal laste opp nye themes i e107 systemet får jeg opp denne feilmeldingen: Filtypen application/zip er ikke tillatt og slettes derfor.. Feil har oppstått, kan ikke pakke opp arkivfilen PCLZIP extract error: 'PCLZIP_ERR_MISSING_FILE (-4)' Noen som vet hva som skyldes dette og hvordan det fikses? Har ikke hatt problemer med dette før i e107, brukt det endel nå Håper noen luddige svar.. Endret 25. mars 2007 av Joachimen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Høres ut som om noen har sperret zip-filer på serveren. Hvor har du webhotellet? Lenke til kommentar
Joachimen Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Har hos One.com - Er det noe jeg kan åpne selv i phpmyadmin eller ftp osv? Lenke til kommentar
thobben Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg ser at dette er en gammel post, men jeg har akkurat samme problem. Hosten min er servage.net. Noen som vet hva som kan gjøres for å få lastet opp themes dersom hosten har sperret for .zip filer? Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Dere må "ftpere" inn på siden, under admin finner du ei fil som heter "filetypes.ph_" Navn den om til "filetypes.php" og endre innhold slik at alle filendelsene du trenger (zip, rar, etc er sepparert med mellomromm, komma (slik som i fila fra før) Dette er en sikkerhets-ting de har lagt inn i nyere versjoner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå