Damp Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hvordan kan jeg få printet teksten i cmd vinduet til en .txt fil? Er det i det hele tatt mulig? Lenke til kommentar
skille Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 echo test >> c:\test.txt >> legger til i slutten av fila, > skriver over hele fila (eller motsatt) -Trond Lenke til kommentar
Damp Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) jeg tenkte mer på å få skrevet all teksten all teksten i vinduet til .txt filen . Endret 25. mars 2007 av pcbygger91 Lenke til kommentar
skille Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 hvis du legger >> c:\fil til etter hver kommando du skriver, så vil all output skrives dit. (Om du tenker på noe skripting.). hvis ikke må du nok kopiere / lime. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 hvis du legger >> c:\fil til etter hver kommando du skriver, så vil all output skrives dit. (Om du tenker på noe skripting.). hvis ikke må du nok kopiere / lime. 8236954[/snapback] Ah, hvorfor tenkte jeg ikke på det! Takk! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Du må huske at "noe > dinfil.txt" bare lagrer resultatet av kommandoen. For å lagre innholdet av en variabel må du f.eks gjøre slik: @echo off set variabel=test set %variabel% > dinfil.txt start dinfil.txt exit dinfil.txt vil da bli "variabel = test"... Lenke til kommentar
Damp Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Nye spørsmål Er det mulig å gjøre en print screen med batch? Skulle gjerne visst dette. Jeg tenkte å lage et script som regelmessing gjør en print screen. Og vet noen hvordan man kan starte et script automatisk ved avslutning av windows. Setter stor pris på all hjelp! ...? Endret 29. mars 2007 av pcbygger91 Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Les litt om rundll32, det vil kansje hjelpe Edit: Eller autoscript... Endret 29. mars 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
Damp Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 I hvilken dll kan jeg lokalisere print scrn oppføringen, kan ikke finne den noe sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå