Gå til innhold

asus p5b-pluss vista edition eller P5N32-E SLI ?

larsere

Anbefalte innlegg

Hei jeg skall kjøpe meg ny data med C2D cpu og lurte på om hvilket av disse hovedkortene jeg skulle kjøpe. Jeg skall bruke den til og spille på og overklokke litt.

I og med at jeg skall kjøre windows vista har jeg litt lyst pådette siden det har fjernkontroll og masse fancy vista greier :tease: .

på en annen side har jeg lyst på dette på grunn av brikkesettet :dribble: og at det er på tilbud på komplett :whistle: . Men hvilket skall jeg velge?

Takker...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg skall kjøpe meg ny data med C2D cpu og lurte på om hvilket av disse hovedkortene jeg skulle kjøpe. Jeg skall bruke den til og spille på og overklokke litt.

I og med at jeg skall kjøre windows vista har jeg litt lyst pådette siden det har fjernkontroll og masse fancy vista greier :tease: .

på en annen side har jeg lyst på dette på grunn av brikkesettet :dribble:  og at det er på tilbud på komplett :whistle: . Men hvilket skall jeg velge?

Takker...

8236367[/snapback]

Kortet med 680i chipsett er mer fremtidsrettet pga støtte for 1333mhz fsb, og er mer overklokkinsvennlig. Så du får stille deg selv spørsmål om du trenger den skjermen og stæsjet på det andre kortet, eller om du vil ha det bare fordi det ser litt kult ut....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...