Grievdus Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 vet ikke hvor jeg skal poste dette så poster det i ot baren jeg noen ganger når jeg trykker på en internett side kommer dette opp (se bildet) Hvordan får jeg det bort? Har prøvd ctrl+alt+delete men fa kommer det ingenting å avslutte. hva er galt? har jeg et virus eller noe? plagsomt.bmp Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Er ikke sikker, men har hatt noe lignende før hvis jeg ikke husker feil. Da hadde jeg nok fått noe spyware på maskina. Prøv å kjør diverse spyware programmer. Ad-aware o.l. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 er det jeg frykter får spyware maskinen da Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) *fjortentegnogenlink* Endret 1. april 2007 av jrundruud Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Flyttes fra OT-baren og til Programvare->Sikkerhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg