macba Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har mistet platen så jeg trenger installasjon eller driver til denne trådløse usb tingen. Det er ikke et kort. Det er bare en liten ting man butter inn i usb på pcen. Var på mine nettverkssteder å høyreklikket på den. Så trykket jeg egenskaper å så kom dette opp: 802.11b Pen Size Wireless USB Adapter. Har den installert nå men skal formatere så.. noen som vet? Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Med Win2k eller xp, må du med stor sannsynlighet ha driveren. Med Vista kan det godt hende du slipper drivere. Sjekk produsentens hjemmesider for drivere. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Du kan prøve å legge inn SIW på maskinen og se om den kommer opp med mere info. http://www.gtopala.com/siw-download.html Lenke til kommentar
macba Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Det er bare det at jeg ikke vet hva siden er hvor jeg laster ned driveren.. Jeg vet ikke hvem produsenten er. Wireless? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå