SHDR Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Dracula har atter en gang bygget slott på DS, og har som vanlig ikke spart på noe: Her finner du den mest praktfulle 16-bits-grafikken og de aller feteste SMC-synthene. Les mer Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Har spilt PoR i noen timer nå, og jeg må si at anmeldelsen av spillet er fortjent. Jeg er enig i at det er bedre enn DoS. Ikke pga at sjelesankingen er borte, jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det, men det føles bare bedre ut. Anbefaler spillet til alle DS-eiere med sans for et godt actionrpg Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Kolonet i ingressen bør erstattes med semikolon eller punktum. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Fin omtale. Har klokket inn omtrent 14 timer nå (inkludert en god del grinding, men jeg er ikke ferdig enda) og må si at dette er et veldig bra spill, men jeg savner litt den muligheten du hadde i Dawn of Sorrow til å oppgradere våpen. Det jeg derimot ikke savner er disse dumme seglene man måtte tegne hver gang man beseiret en av bossene. Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 uff, her var det mye billedspråk.. jeg falt av i første avsnitt.. men tror jeg fikk med meg hva du mener om spillet.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Fin omtale, sikkert et koselig spill dette... Lenke til kommentar
tankboy Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 uff, her var det mye billedspråk.. jeg falt av i første avsnitt.. men tror jeg fikk med meg hva du mener om spillet.. Jeg er faktisk helt enig. Denne spillomtalen kunne vært under halvparten så lang om ikke forfatteren brukte så mange bilder. Og det var bilder som kun imponerer en norsklærer, for i en seriøs artikkel hører dette ikke hjemme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg